May 19, 2010

JELAJAH BLOG versi 4.0 BEN ASHAARI

Entry kali ni bertajuk : JELAJAH BLOG versi 4.0 BEN ASHAARI...

Jelajah Blog..wahhhh!!!!
First time aku dengar nie..
al maklum la aku nie masih baru di sini.
sebelum nie aku macam berada dalam dunia aku je..
mane taknya setiap kali aku buat entry aku sendiri yang baca..
sampai ada jugak la yang kata aku nie syok sendiri..

hahahiiiii..

biar la ape orang nak kata..
janji aku puas..!!!
ada aku kesah...

hahahahaha..

tapi sejak dua menjak ni
entry aku kerap juga mendapat kunjungan..
bile aku lihat makin ramai kunjungan
dan komen2 dari rakan blogger..
membuatkan aku bertambah semangat..
rupanya masih ada orang nak baca entry aku
walaupun ada kalanya tonggang langgang..
biasa la masih baru beb..
mana ada start2 terus pandai..
masa aku dok sibuk berkunjung
di salah seorang rakan blogger aku..

tiba2... aku terbaca "JELAJAH BLOG versi 4.0 BEN ASHAARI..
tergerak pulak hati nak tahu
aku pun terus klik untuk pergi ke page mamat nie..

Wow..
manarik sekali..
nak join la..
eh bole ke nie...
layak ke aku join same...
was2 pada diri..,
ala redah je la..


BEN ASHAARI...
Bukan nama pengantin lelaki
mahupun model sambilan.
Tapi BEN ASHAARI adalah salah seorang top blogger.
wow..bukan calang2 orang tau...
thanks En.Ben..
sekurang2nya dengan jelajah blog nie
dapat juga la aku menambah kunjungan para blogger
ish gile glamer ke aku ni..!!!!
tak la sampai macam tue
sekadar untuk menambah kenalan..
x salah kan...

Uishhhhh...

banyaknya aku berceloteh..
ape yang En.Ben nak aku tak tulis lagi ni
tengok jam dah pukul 12.04 am..
hari nie aku kena uat keje over time..
nak habiskan entry nie dulu..
supaya nanti dapat tido yang sempurna
kalau x siap confirm tido aku x lena..
ada2 je aku nie..

Ermmmm...

Seperti yang EN.Ben inginkan
setiap yang ingin menyertai..JELAJAH BLOG versi 4.0 BEN ASHAARI
haruslah sertakan name samaran...
So name samaran aku AMY SYAQUENA..
gabungan name aku dan hubby..
tapi blog nie aku x letak name aku
sebabnya x nak gile glamer..
aceh boleh pulak..

sebelum adanya blog nie,
aku lebih suke layan laman web sosial
macam facebook..tagged..ataupun my space..
kalau aku nak merepek
aku tulis je kat wall tue..
tapi x de la panjang2 macam nie..
limited space..
sampaikan kawan2 aku sound..
'ko dari merepek2 kat FB tue baik ko tulis blog..
confirm puas hati nyah' hahahaha....

So dari situlah terciptanya blog SINAR RAUDAH nie.
kenapa aku pilih name tue..!!!
jawapanya sebab aku suke..

hahahahahaaa...

aku suke berblog nie sebab aku nak letak gambar..
aku nak kongsi cerita tentang diri aku..
dan orang di sekeliling aku..
kalau dulu aku catatkan dalam diari
tapi kini zaman dah maju..
so lagi sempoi kalau aku catatkan dalam blog
nampak kemas dan tersusun..

perasan la pulak!!!!
kemas ke..tersusun ke..
blog aku.,aku punya suke la nak cakap ape..
keje korang adalah untuk mengomen
sekurang2nya dari komen korang tue
dapat juga la aku perbaiki setiap kelemahan yang ada..

rasanya sampai kat sini dulu ye..
mata aku nie dah macam di gam2 pulak
mengantuk wei...
masa untuk beradu..
sekali sekala ma..tido lambat
dah nak kecohkan..
so kepada En.Ben terima kasih la
kerana adakan segmen jelajah blog ini..
minta bagi la komen pasal blog nie ye...

p/s : rajin2kan la diri anda untuk komen di sini
blog tungang langang..
jangan salahkan blog tau tapi..
salahkan orang yang menulisnya..













9 comments:

Lieya said...

Salamm and haiiii... Blog and content yg sangat menarik. TAHNIAHHHH Tp kan... asal bijik mate K.Lieya berpinar lepas bace blog Amy nie. huhuuu... Pekate tukar kaler tulisan tu. Tp nie just bg cadangan je. Heeheee maybe org len x. Mate K.Lieya ni je kot sensetip pd combination kaler2 mcm nie. Hihi jgn marah haaaa...

niesz said...

hihi..keep blogging..update selalu tau..nice blog..i like!ehe.. :)

azhariahzuber said...

nanti en ben akan menjenguk..wah mcm aku s/u dia plak kan..hehe

Kak Amy said...

Lieya : thanks ye sebab bagi cadangan..

Niesz : thanks niesz

Alfa : hahahahaha ok per sebelum dia jengah u dah dattang dulu...

Amirah bte. Norjali said...

Hai.. Cantiknya blog design. Boleh la update selalu. Can't wait to read more..

Kak Amy said...

Amirah : husband amy amek it batch 99...

Amirah bte. Norjali said...

oooo...

AkU said...

sis..update je pe yg sis nak typr..persetan kan dengan mereke2 ituew..yg kta sis SS..

Kak Amy said...

thanks AKU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign