Jul 26, 2010

ENTRY YANG MENCURI HATI AKU

gambar sekadar hiasan ye!!

selamat malam...

dua hari merehatkan diri
baru la malam nie berkesempatan
jenguk sinar raudah..
seperti yang janjikan
aku telah pun terjah beberapa blog
mengikut link yang di tinggalkan

sukar juga nak buat pilihan
coz semua entry yang aku baca best2 belaka
tapi di sebabkan aku hanya pilih 3 entry terbaik saje
jadi keputusanya aku pilih.....


My Photo

My Photo

My Photo
jadi minta tinggalkan
address korang dekat sini ye
untuk aku pos kan barangnya
barang2 akan sampai selewat2nya
2 minggu dari sekarang

so kepada yang tidak terpilih tue
boleh cube lagi ok
insyaallah lepas raya
aku akan adakan contest
hadiahnya special tau..
souvenir from London
boleh la join ok..

p/s : walaupun barangnya x seberapa
harap korang suke ye !!!!

23 comments:

atuk said...

Assalamualaikum Amy

taniah kerana mengadakan acara ni

taniah kepada pemenang
izyanty collection
Sachi Asukai
Linglung

Wassalam

Acik Erna said...

cik amy..jangan risau..mereka2 pemenang tu..tetap menghargai keikhlasan amy..

Kak Amy said...

salam atuk...

terima kasih atuk..

Kak Amy said...

salam kak erna...

harap2 begitu la kak...

john bert said...

ah, dengki betul dengan linglung. linglung cakap die taknak hadiah. dia suruh bagi aku.

Linglung said...

waahhh!! gua dapat hadiah? gua rasa terharu, suka, gembira, nak nangis, semua ada,hehe..serius amy, gua mampu terima kasih saja :)

semua ni sangat-sangat gua hargai. thanx thanx and thanx :)

tp address tu nak tinggalkan kat komen ni ke?

Kak Amy said...

hai john...

ow ye ke linglung x cakap kat amy pun...

Kak Amy said...

hai linglung...

same2 nanti minta tinggalkan address di sini ye..

izyantyPersonalTaste said...

thank's amy...xsangka lak leh menang...rezeki malam nisfu sya'ban...alhamdulilah...
pasal barang tu kita xkisah apa pun, sy sangat2 menghargai pemberian dr amy.terima kasih ek buat acara nie...gembira n tharu...firstime join n menang.nie my address

IZMA YANTI BT MOHAMAD
766 KG KOTA, 13500 PERMATANG PAUH,BUKIT MERTAJAM, PULAU PINANG.019-4290584

Kak Amy said...

salam izyanty...

most welcome dear...

Linglung said...

3A-2 Merdu Kayangan Townhouse, PJU 6A, Jalan Seroja, 47400, PJ, Selangor.

Bert- gila apa gua tak nak hadiah?? nnt posmen dtg gua nak belanja dia choki-choki ..hehe

thanx again amy:)

Kak Amy said...

most welcome linglung....

Razman said...

cis, mesti linglung dapat banyak kad raya tahun ni. dah ada alamat kat sini.

zulkbo said...

salam.
mamat tu letak pistol kat kepala ke?
apa la..??

Kak Amy said...

salam razman...

hahahahahaa...klu awak juga nak kad raya letak la address di sini..free je pun ngeeeeee..

Kak Amy said...

salam zulkbo...

pic lain daripada yang lain..ok per?

Yaya said...

ala takde rezeki la :((

AngahSayang2314 said...

hehehe amy angah tak ada ke???????????????? heheh gurau jer.. angah pun lambat terjah macam mana nak dapat kan???

Kak Amy said...

salam aleeya...

jangan la sedih nanti cube lagi ok..insyaallah pas raya amy akan adakan contest..aleeya join ye!

Kak Amy said...

salam angah...

alamak x de la dear..x per pas raya leh la join k

Sachi Asukai said...

slm sis..leh send kat email x??because sachi rase it's private 4 me..sorry bru reply..i'm too busy lately nih..hehe...email sis ape eh??nnt send kat email sachi eh>>sachiasukai@gmail.com.thanks again sis!! i love it!!!!

Azli Razali said...

jom add saya jugakleh msak2

Linglung said...

razman - gua 2-3 tahun ni dah xdpt kad raya, semua main sms..nak juga gua feel dpt kad raya mcm kecik2 dulu..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign