Jul 20, 2011

Kejam betul! Blog aku kena hack habis semua hilang


inilah rupa masa aku buka tadi!
mau tak menangis huhuhuhu..


Maaf la kalau korang masuk blog aku ada kucar kacir sikit. Aku tak tahu sapa la yang tak puas hati sangat sampai sanggup hack blog aku. Habis semuanya hilang. Mujurlah entri masih ada kalau tak mahu berguling² aku menagis hari nie.Serius pagi nie manusia yang busuk hati mengalahkan loji najis tue berjaya buat air mata aku mengalir dengan derasnya apabila blog aku telah di ceroboh masuk orang mereka yang tidak berperikemanusiaan.

Geramm! Sakit hati! Semua ada tapi apa boleh buat semuanya sudah berlaku. Now aku terpaksa formatkan semula. Habis semua coding yang aku gunakan sebelum nie sudah tiada. Blog aku jadi kosong macam kertas kosong yang baru nak di tulis dengan pena. Mujurlah aku pantas kalau tidak mahu dengan entri² aku sekali hilang. Now masa untuk download semula template yang lame. Itupun kalau masih ada lagi di dalam lappy aku nie. Kalau yang aku back up template tue pun dah buang! Jawapannya kena buat semula la! Sial betul! Tak pasal² aku kena buat lain.Huwaaaaaaaaaaaa!!! sedih gile.......

Note : MDT sorry nanti amy dah settlekan blog amy nie , amy akan buatkan tutorial untuk akak ye..huhuhuhu!!!


32 comments:

eMMe said...

sabar je la amy.............

Rozie said...

Ye ke camne leh jadi camtu...

misz myza said...

eee... sape la yg ngade2 sgt nak wat hal.. nak tunjuk pandai x bertempat.. xpe la, kak.. sabar je la ek.. *tibe2 rasa len lak bila template blog lain bertukar rupa*

Kakcik Seroja said...

Siapalah yang takde kerja sangat tu agaknya ya? :(

Hudalatip said...

ya allah sampainya hati diaorang buat cam tu kat blog amy..

Messy Girl said...

ish2...sabar jela kan...

Kakzakie Purvit said...

Ha... sampai macam tu sekali. Macam mana dia boleh enter ye?...

SoLy SoLicious said...

perghh...takotnye~

ahmad humairi said...

Camana leh terjadi nie...jahat bbetoi oang yang buat keje tu....nanti dia....

Fazleyatul Aini said...

ohh lya pon ada gak beberapa kali kene camni. tapi selalunya lya on off kan modem streamyx tuh, nanti dah ok. hihi

SyuraLatif said...

ala.. kesiannya
memang dasar tak ada kerja tu
sabar je la

krtcacarbaru@hotmail.com said...

Eh btl la...Shira pernah skali ari tu...Geram yg amat sngt...Ms tu menyumpah segala bagai...Kalau nak diikutkan blog shira bukan femes cm org lain tp kena jugak...Fedup giler nk btl kn mende2 ney....nsb baek awk pndi buat sorg2...shira kena dptkn bantuan dr yg pakar lagik...Eii sedeynya...

amiey lee said...

bawak banyak bersabar ye

eiela said...

nasib ade backup template lama. bagus tuh kak, untuk apa-apa kecemasan kan.

eima said...

o0o klu cam tu makne nye kena hack ke ??

td aku pun sama ... tp rasa nye sbb prob ngan tenet opis...

sbb aku nye ok je .. blog picisan sape mau hack ..hehehe

amy calmdown k .. rileks... slow2...

Nazz@Purple said...

ciannya..takut gak.kene simpan back up la cm ni..

♥SyilaSyira♥ said...

takutnya klo jadi cam amy...nasib r amy ni pro..leh la atasinya

Panglima7 said...

Memang nak pitamm...rasanya kalau blog yang dibina hingga ke tahap ini... boleh lenyap sekelip masa. Mujur dapat dipertahankan. Panglima simpati dengan Amy.

sahromnasrudin said...

sabar..anggap ia dugaan untuk mematangkan awak..

cik aiLebiu said...

masalah blogger site kot tu...tp mmg ada hacker skang ni cuba hack blog2 dan post entri bkn2..

eB said...

ah hilang? fensan... sabor yer

Nisa Greennnpanda said...

ish.. dahsyatnye.. tkut gak if blog sndri yg kne..huhu~..

☾SHiemaCMa786☾ said...

sabar ye amy...blog amy pemesss sgt..ade je org yg nk hack..alhamdulilah..dah oke kan..
cma dtg ni dah oke dah...=D

Unknown said...

erm...
parah ni...

zaidah said...

sabor amy....memang nak menangis rasanyer klu kena macam tu....

Lelaki Ini said...

eee..sye dgr pn geram kak!

spe la punye keje tu..

Mek Rose said...

siannya...sib baik entry tak ilang..huhu

[sutera kasih] said...

siannya..nk back up templete jgk la huhu

ibuintan said...

siannya Amy...sapa yg hati busuk sangat tu... ni mesti kes cemburu ni

ozzy said...

Assalam..

Selain dr blog facebook juga byk yg kena hack skrg ni..

ozzy said...

Assalam..

Selain dr blog facebook juga byk yg kena hack skrg ni..

Sheherazade said...

cian amy,sabar ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign