Sep 23, 2010

AKU PAKAI BOTOX..




Tak sangka dapat jumpa kawan lame dalam FB
berborak punya berborak..
tiba2 dia tegur gambar2 aku
katanya muka aku betul2 dah berubah
pada awalnya dia tak cam pun muka aku
jenuh dia membelik2 gambar..
lame2 baru dia perasan..

Pastu bermula lah cerita2 panas
dia bertanyakan aku...
kenapa muka ko lain erk..
pakai botox ke??

Subhana'allah botox2 x main ok
biasa je la muka aku..

tapi muka ko totally differen la???

Mungkin dulu aku x pakai tudung
dan sekarang dah bertudung tue yang nampak lain kot
tapi dia bermati2an cakap aku pakai botox..
dia kata masa aku sekolah dulu pun bertudung juga

ish budak nie la!!!

Aku cuba yakin kan dia lagi
dulu masa jumpa kita budak2
sekarang dah besar dan berkeluarga pun
jadi berubah la..

Sempat lagi aku bergurau
ko nampak muka aku lagi lawa ke atau hodoh??
nampak lagi muda ke tua??

hahahahahaha...

Dengan jujur dia jawab
muka ko..kulit ko...
nampak lebih cerah dari sebelum nie
ada satu pic tue tegang semacam je

ketawa aku kejap..
kiranya dia nak cakap yang dulu kulit aku gelap la ye
tapi memang pun
asalnya kulit aku sawo matang
la nie boleh di kategorikan kuning langsat
bukan pakai botox ok tapi sebab rajin scrub badan..

hahahahaha...

Tapi dia dok kata jugak aku pakai botox la
x pun vitamin c..
aku jawab vitamin C ke D ke E ke..
x de maknanya..

Gambar yang dia tengok tue
gambar aku yang sudah di edit
gambar aku masa buat modelling dulu yang dia nak comparekan
memang la nampak lain..
ada jugak sengalnya kawan aku nie...








5 comments:

aSmiDar said...

heheh...mesti makin comel skg..;)

AngahSayang2314 said...

hahahaa amy cakaplah botox semulajadi da.. heheh

amy no phone & address angah usahakan bagi amy yer sebab angah tak duk ngan mak angah dah nanti angah minta ngan dia amy nak gi next month kan???so ada 1 week dari sekarang la ye.. nanti angah bagi ye

Kak Amy said...

asmidar...

comelke hahahaha...

Kak Amy said...

salam angah...

ok dear thanks ye...

aeinio said...

cakap jerr..'mmg botox puas hati???' mmg sengal!..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign