Sep 24, 2010

TERLEBIH SUDAH 10'000...



Terlebih sudah..
aku punya la tunggu dari tadi
sebab nak dapatkan angka 10'000
tapi nak buat macam mane kan
tak de rezeki...

Sedihnya..
padahal aku dah pantau betul2
terlepas pandang sekejap je
tahu-tahu sudah terlepas

Pape pun alhamdulillah
akhirnya tercapai jugak aku nak lihat
jumlah visitor sinar raudah mencecah 10'000 orang
walaupun ada yang mengatakan
ia satu jumlah yang kecil..
tapi aku tetap berbangga dengan pencapaian aku


p/s: untuk visitor hari nie tolong abaikan ye
hari nie agak malas sikit nak mengupdate blog..
out of focus!!!!


2 comments:

NIA said...

whoahhhh.ramai dah tuuuu.hehe.tahniah:)

Kak Amy said...

salam sizuka...

mekasih ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign