Sep 19, 2010

RANDY PANGALILA & NIA RAMADHANI 'CINTA KIRANA'





Addicted to this drama la..
hee..my be coz heroin dia cantik
and hero dia handsome!
wahh..best!!!

Suke bangat tengok drama nie
setiap petang aku x kan miss menonton drama bersiri nie
kalau ada yang termiss pun aku akan tengok siaran ulanganya
sampaikan hubby aku yang kurang menonton cerita indonesia pun
dah mula menyukainya..

Nie gara2 aku la nie..
setiap kali aku menonton cerita 'cinta kirana' nie
aku akan pastikan hubby menemani aku
so secara tidak langsung dia pun tengok jugak la
daripada x minat terus jadi la minat

hehehehehe...

Suka tengok muka Nia Ramadhani sweet and cantik sangat
Randy Pangalila pun handsome..

opsss!!!

Handsome hubby aku lagi hehe...
-ayat berlapik takut kena tido luar malam nie-

x de la guwau je tapi serius aku suka tengok muka Randy
atau lebih di kenali dengan name Galang dalan cinta kirana..
walaupun muka dia nampak kebudak2an
tapi aku suka tengok muka dia sweet sangat..
siap aku cari pic2 dia dalam internet lagi
mengidam nak tengok muka Randy..



Randy Pangalila - Galang
&
Nia Ramadhani-Kirana

2 comments:

Anonymous said...

ambik pic nya yea.. nice..
sy mint gk..
salam ziarah..

adyie said...

cam ne nak edit nie?? hehe.. cntik r..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign