Sep 1, 2010

DIARI ELEKTRONIK AKU SAKIT LAGI



Ish sejak dua menjak nie
diari aku nie asyik sakit je
sape la yang hantar virus nie
sangat x suka dan x pernah di undang

Sebelum nie aku ingat perkara biasa je
mungkin ada masalah
dekat blogspot atau pun google
coz aku x boleh langsung buka
malah bile klik je pasti kuar warning
dah agak mesti virus..

Bukan aku sowang je kena
malah ada jugak sesetengah blog lain pun
mengalami perkara yang same
aku ada tanya rakan blogger
jawapanya virus...

arghhhh.....

x sukanya..
aku x pernah undang virus2 nie
asal datang serang diari aku

sakitnya hati......
kadang boleh buka
kadang x boleh pelik sungguh la..
nie header aku pulak hilang ha

p/s: buka pakai internet explore gan mozilla firefox
ok pulak ish pelik aku......


8 comments:

AngahSayang2314 said...

salam amy..

sabar ye amy mungkin ada hikmah kot maknanya nak baru heheheh

Kak Amy said...

salam angah...

nak baru uish x mau..sayang dengan yang ada..x per nanti mesti ok percayalah(cara meredakan diri) hehehehehe....

Anonymous said...

bawak2 bertenang..ni dugaan org berpuasa..haha!

Kak Amy said...

salam makdara...

sedang berusaha untuk lebih bersabar...

Lieya said...

Haaa same la amy, lieya punye blog dulu pun penah kene gakk... sakit hatiiiii kannn

Kak Amy said...

salam lieya...

memang sakit hati...rasa nak nangis di buatnya...huwaaaaaaaa

mrnoble said...

oo ni cam kes gengblogger tu eh? kalau yg camtu, kene cek widget/link2 yg ada kat blog/site kita tu, takut ada bende2 yg ngarut(tak sepatutnya ada).

Kak Amy said...

salam..

amy rasa pun macam tue..x per amy try tengok cam ner...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign