Feb 6, 2011

Gara-gara Ben Ashaari ada yang di serang jantung dan..


Lamenya aku tidak bersiaran..Komen dari korang pun masih x sempat nak balas..Insyaallah pagi esok aku akan cuba balas semua komen yang di tinggalkan.. Malam nie aku balas mane yang sempat dulu ye..Tadi jengah blog abg Ben sekali perghhhh!!! Serius betul-betul buat aku terkezut .. Bak kata en.hubby aku kalau kulit hitam automatik boleh jadi putih sebab terkezut punya pasal.. Kalau korang tak percaya korang boleh lihat di blog Abg Ben nie.. Sebelum baca tue korang basahkan tekak dulu takut nanti sedap baca x boleh telan air liur pulak terkezut punya pasal haha.. ok la jom kita terjah blog En.Ben....


Maaf sekiranya korang ada lihat amaran malware keluar di SR.. Tak tahu la macam mane blog aku boleh di serang malware pape pun aku cuba untuk selesaikan masalah nie ASAP.. Maaf sekali lagi

10 comments:

Mama Zharfan said...

tak per, take ur time yer :)

me dtg click ur HB :)

alexayussida said...

aaaa.....jgn terkezut sgt..hehe

Unknown said...

salam SR

sebenarnya. entry tu yang postnya pada tahun 2009.,tak silap bulan novmber...ayu terus suka sangat kat blog BA..

awal tahun 2010..baru ayu berani create blogspot..hehehheheh..

ben, mmg kreatif

me suya said...

lama menghilang pun suya still ingt akak n keep visit u^^

Lelaki Ini said...

haha!

lex je weh!

☾SHiemaCMa786☾ said...

hohoh..tekezatt..

welfare?ape tu?virus ke amy?

Noor Fatin said...

malware? ada rasanya cara nak buang malware. huhu

;)

white rose said...

aritu blog WR lagi 1 pun kena malware...

banyak kali ASAP, tpi xbole...
sudahnya tukar link, bru ok...

eima said...

ala kat opis tak leh buka ben ...
kena tgu kat umah la ....

Bunga said...

sapa 2???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign