Feb 28, 2011

Undian untuk pemilihan hadiah contest sinar raudah


Minta perhatian semua! Insyaallah dalam minggu ini aku akan adakan satu contest khas buat semua pengunjung Sinar Raudah. Tak kiralah pengunjung lame mahupun pengunjung baru , semua di jemput serta. Rasanya dah lame aku berehat dari menganjurkan sebarang contest kan. So contest kali ini memang tak ada kena mengena dengan baby. Boring dah asyik buat baby contest je. Jadi kepada pihak penaja tunggu ye nanti kalau aku rasa nak buat baby contest , aku akan roger ye! Sediakan saja hadiah hadiahnya.. Lagi lumayan lagi bagus hehehe...:P. Peserta pun puas hati.. Amboi demand nampak! Ada penaja pun itu dah cukup baik kan:).

Ok la contest kali nie berkenaan dengan resepi. 'Contest Resipi Bersama Sinar Raudah'. Korang hanya perlu pertaruhkan satu resipi yang jarang sekali orang masak atau lebih tepat sekali resipi tue korang dapat dari nenek moyang korang. Tapi kalau tak ada korang boleh pertaruhkan resipi yang biasa korang masak..Masakan tue pulak biar la yang istimewa ye , x nak la goreng telur ke , telur masak kicap ke atau makanan makanan yang simple. Kalau resepi macam tue anak buah aku pun boleh buatkan!. So apa macam ada berani ke..;)

Contest kali nie aku tak nak amek masa yang lame sebab sekiranya mengambil masa yang terlalu lame , orang akan mudah lupa dan mungkin juga mereka x de la tertunggu tunggu sangat keputusannya kan! Jadi contest kali nie aku hanya akan anjurkan seminggu saja. Korang boleh la cuba buka buku resipi korang untuk pilih resepi yang ingin di pertaruhkan di hari contest ini di lancarkan. Kalau tak ada gambar masakan x pe just letakkan resepi je.. tapi kalau nak minta bantuan uncle google tak menjadi masalah. Dan satu lagi kalau ada gambar, lagi bagus kira bonus buat korang.So jangan lepaskan peluang untuk join contest ini ye!:P

Hadiah hadiahnya aku akan buat undian hari nie. Memandangkan contest kali nie berkenaan dengan resepi , jadi seeloknya hadiah ada kaitan dengan barangan dapur. Hadiah yang aku kemukakan baru nie sangat tidak sesuai * percutian 3 hari 2 malam , wang tunai atau barangan keperluan rumah*. Jadi aku dah putuskan tiga hadiah yang aku senaraikan di bawah. Undian yang terbanyak itulah hadiah yang bakal korang menang...

Gambar gambar nie aku pinjam dari uncle google. Jadi korang just tinggalkan satu pilihan di ruangan komen ini. Setiap seorang hanya layak memilih satu barang saja.So selamat membuat pilihan ye!;)



Rice cooker

Pembakar roti



Blender

37 comments:

Kakzakie Purvit said...

Mesti pilih yg mahal rice cooker.:)

my shaizhar blog contest said...

saya undi

BLENDER.

Anonymous said...

MDT vote for pembakar roti..
sebabnye yg lain tu dah ada..hikhiks!

Tieah Madian said...

Perghhh..
Lumayan woo hadiah..
Alamak, contest masak2 plak ye..
Tak pernah lagi masak2 yang berat2 ni..
Buat kek selalulah..

Entry Terbaru: Ketahui Apa Yang Berlaku Di Tahun Kelahiran Anda

☾SHiemaCMa786☾ said...

wahhh..amy nk buat contest..??x sabo nk join...he3...kene skodeng semula ni..resepi yg jrg dibuat..tp memikat selera..
utk hadiah tu...-cma pilih toaster!

ohye...
ape pendapat amy ttg pengurusan kewangan??..kongsi jom..kalo ade luck bole menang rm200 taw..
cma de tag utk amy..sila buat ye...

http://shiemacma.blogspot.com/2011/02/contest-5-5-5-deqdeq.html

norliza said...

wow!!!!!hadiah yang lain dari yang lain...mesti join nieee

Siti Safiyyah said...

saya pilih blender! kalo periuk nasi tu macam besar sangat kalo nak post..


psstt : Jom Join Bloglist SS!

Unknown said...

blender..
sebab kat umah akak blender dah rosak..
kalau dapat blender alangkah jimatnye poket kami suami isteri..
hahahahha

Lieya said...

Wawawaaaaaa...wallaaaaa rice cooker rice cookerr... ahahahaaa

Karisma Izzah said...

wah...

kalau mcm ni dah kene stat menaip resepi ni...

ana said...

nak blender laaa...blender i rosak!

Mama Zharfan said...

rice cooker!!
me click HB!

ytekecik said...

pembakar roti

Mar said...

rice cooker,..sy pilih itu

Fazleyatul Aini said...

undi toaster!

MOMMY CGG said...

nak join

Zaidah said...

zai undi rice cooker

Rinna said...

Wahh hadiah sgt menarik.. Kena carik resipi tok nenek nie..hehehe..

ibu qaleesya said...

rice cooker

ummie bonda said...

menariknya hadiah , akak vote pembakar roti

ummie bonda said...

Pembakar roti sebab kat rumah dah rosak.dapat hadiah jimat sikit duit tak perlu beli..

ummie bonda said...

saya tinggal bujang jadi saya pilih pembakar roti

Anonymous said...

satu undian utk blander dr mamaqari=)

JunAina said...

aina undi BLENDER...boleh demand brand tak...hahahaa...

Nurul Baiti said...

wah menariknya
vote for blender :)

Adinda Amy Sensei said...

waahhh meriah jugaaa hadiah tuuu ekkk....hehe

Myra Jay said...

Wahh, menarik nieh.. Berminat nk join cmni :)

ibuintan said...

blender.. kat rumah baru semalam rosak. kalau dapat takyah beli baru..hehehehe

Panglima7 said...

Panglima pilih Rice Cooker...hehehehe

nurkass said...

uihhh..hebat..hebat..
nak pilih ape ek..hehe..
rice cooker lah..

Linglung said...

gua reti masak air dgn megi je..macamana?

white rose said...

pembakar roti...
bole i bawak ke sekolah...

Karisma Izzah said...

saya nak undi gak..,.

bagi la blender...

Anonymous said...

wahhh kena mintak bantual chef2 dalam blognie?siapa yang judge?chef wan?hikhik

dah macam channel astri AFC plak..k dah kene start survey resipinie..masakan wastern sdp gak..hehe

eh naklah rice cooker tuh..hikhik

ummie bonda said...

wah menarik hadiahnya..i vote for toaster!

ummie bonda said...

saya undi pembakar roti..

adikacu said...

Saya pilih periuk nasi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign