Nov 4, 2010

AKU BLURRR AKU NAK BEREHAT



Biarkan aku berehat dulu
aku bukan lemah tapi aku
mahu mengumpul kekuatan
aku masih lagi berusaha
sebab aku x pernah tahu apa itu putus asa
kalau aku jatuh hulurkan tangan kepada aku
kalau aku tenggelam bantulah aku
kalau esok-esok aku hilang cari aku
Allah sedang menguji aku
aku yakin aku mampu memikulnya
jangan tekan aku
jangan tanya aku
tapi bantulah aku
yang kamu x tahu lebih banyak dari apa yang kamu tahu
jangan buat kesimpulan mudah
jangan tinggalkan aku
aku mahu berehat dulu
dari semua kecelaruan ini
ini memang bahagian aku
biarkan aku berehat
.
astaghfirullah, sekian, assalamualaikum


P/s : apa la yang aku melalut nie oklah rest dulu , otak gah jemmm!!...

14 comments:

Unknown said...

kenapa ni??
banyak kan bersabar ye..
apa yang datang itu semua adalah ujian..
tidur yang nyenyak ye...

azwa amani said...

ase pelik lah bile kak amy x ceria....heheheh...cepat rest..cepat mood okey....semoga ceria2 selalu buat kak amy n husband okeyy

Yasminhamid said...

berehat la jika itu yang diperlukan.. apa2 pun banyak bersabar...Allah hanya menguji orang yg tahan diuji.. ini bermakna Allah masih sayangkan awak..

aJa said...

saba ye..
dugaan hidup..
kte kne lalui nye dgn penuh sabar..

ozzy said...

salam...

Lumrah kehidupan..ada masanya kita dihimpit kecelaruan & bebanan dlm kehidupan..ada masanya kita gembira dgn segala yg ada..berehat serta berusaha utk lapangkan diri.

Aida Azryn said...

have a rest k~ :)

Kak Amy said...

salam diana..

thanks ye

Kak Amy said...

salam azwa..

sowie dear buat awak tertanya2

Kak Amy said...

salam puan yasmin..

setuju sangat dengan apa yang di katakan..

Kak Amy said...

salam aja..

thanks ye amy cube bersabar

Kak Amy said...

salam en.ozzy..

u are right anyway thanks ya

Kak Amy said...

salam aida..

thanks ye

atuk said...

Assalamualaikum Amy

berehat ler amy
moga ada ketenangan
moga ada ilham baru
moga tambah power baru...he he

Wassalam

Kak Amy said...

salam atuk..

mekaseh atuk , mudah2an hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign