Nov 26, 2010

SPECIAL ENTRY FOR " BICARA AMANI "


Walaupun mood aku hari nie masih berterbangan ke sana sini tapi aku masih mampu tersenyum lebar.. terharu siut bile aku buka pintu Sinar Raudah , aku lihat ada seseorang meninggalkan sesuatu pada aku , something yang agak special la..happy ow hati pun berbunga2 seperti berada di ladang bunga Cameron Highland , badan yang tadinya lemah terus cergas seolah2 seperti mendapat nafas baru , otak yang tadinya jem dengan kesesakan kini sudah lancar seperti biasa , mood yang tadinya berterbangan kini sudah kembali kepada aku , muka yang tadinya monyok kini sudah mampu tersenyum sehingga menampakan seluruh gigi aku..lalalalalalalalalalala(",)

Perghhhh!!! ayat bukan main lagi tapi serius im so happy , terima kasih adik AZWA AMANI di atas entry itu.. x sangka pulak teratak akak yang usang nie dapat mencuit hati adik... thanks again dan kepada yang belum mengenali si cantik manis nie boleh la singgah ke terataknya"BICARA AMANI".. blog ini sentiasa menyajikan pelbagai story yang menarik , serius u all pasti tak akan kecewa bile berada di terataknya..


Silalah berkunjung ye...

tenqiueeeeeeeee!!!!!!!!!






5 comments:

Sheherazade said...

salam
waa,bestnya tahniah

AngahSayang2314 said...

ermmmmmm

amy thanks atas nasihat

azwa amani said...

mekasih kak buat entry ni...malu laaa..
kiter nyer blog ni xbest pun...huhuhuhu..

:)

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

mmg layak le..ayu pndai bcerita..byk ceta plak tu...

Miss Yaty said...

tahniah kak amy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign