Nov 22, 2010

BILE BERDUA BANYAK PULA MATA MEMANDANG


Morning...

Aktiviti hari nie just lepak dalam bilik hotel je sementara tunggu en.hubby habis kursus.. kalau kuar pun mungkin tengahari sikit kot coz sekarang nak siapkan keje untuk bangla aku dulu..kalau sempat balik nie leh terus gi collect passport kat dowang...orang nampak keje aku mudah je tapi penat ow , penat perjalanan lagi , penat nak melayan kerenah dowang lagi .. adoi la !!!

Actually aku ke Penang nie just temankan en.hubby kursus je , kesian lak en.hubby tido sowang2 .. keje aku hari nie lak terpaksa minta budak2 uruskan , hope x de masalah la.. petang nanti kalau sempat terus jumpa dowang , kalau boleh settle aku settlekan sebelum balik Kota Bharu...harap boleh settle la...

Nie baru lepas breakfast , mata mendom sikit mungkin x cukup tido.. bukan sebab tido lewat tapi sebab x boleh tido bilik hotel nie banyak nyamuk..hangin je aku.. hotel nampak gah tapi dalam macam hampeh , berbintat2 badan aku kena gigit nyamuk tapi pelik en.hubby baik je tido mungkin penat sangat kot..jangan balik kena denggi sudah huhuhu !!! minta simpang la...

Satu kes lagi masa nak check in semalam.. hotel nie pula di penuhi oleh abang2 polis , jadi banyak pula la mata yang memandang bile tengok kami berdua , aku pulak jadi x selesa.. mungkin dowang ingat kami nie bukan muhrim kot.. macam pelik je masing2 tengok tambahan pulak dowang tengok aku bawa benda alah nie..( tue yang warna biru dan merah tue )..mesti dowang ingat aku nie budak2 bawah umur kan??







13 comments:

Kakcik Seroja said...

Salam Amy...

hotel apa yang banyak nyamuk tu?

Abg2 polis tu jeles ngan Amy dan hubby kot! :)

Azman Roslan said...

ehh.. ada doraemon la..

apezs shah said...

hahaha comel laa benda 2 tu..
patut derang tgk kan.. tapi ade ke dikesah..hehe..;)

noor said...

amy lak muka baby face bwk lak teddy bear hihihiihhi....

ibuintan said...

hahaha bawak bantal busuk, tu sebab sumo orang pandang

Mek Rose said...

sengih sorang2 baca last part tu..ye kot. ingat bdak bwh umur...kekekekek

atuk said...

Assalamualaikum Amy

dia orang kan mato mato
jadi kena tenguk orang le
he he

Wassalam

Diamilikku said...

sebab amy cun sangat lah tu...hehehehehheh

menusuk hati said...

depa bkn curiga tp nak tgk kak emy tu...

sarah-najwan said...

akak pom dok hotel di tganu skrg..coti2 msia...

Sheherazade said...

ha'ah..tu la sebab hubby kite pon biase2 jer bila jln kat luar

org pandang je..hehe..semcm rase

azwa amani said...

huhuhu.kak amy bawak bantal ngn bear tu ker???...hehehe..

Unknown said...

hehhehe boleh pulak bwk bear ni..comel jerk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign