Jun 21, 2011

Sering berkunjung tapi bila nak balas x boleh buka



Selamat malam all..

Baru berkesempatan untuk membalas jejak kawan².Sedang asyik berblogwalking tiba² singgah di satu blog nie ada masalah pulak.Bukan masalah dengan tuan empunya blognya tapi masalah aku x boleh nak buka blog dia. Tak tahu la kenapa? Nak scroll down pun x boleh. Blog dia macam heng x leh nak tekan apa². Kalau dia privatekan blog dia x mungkin aku boleh buka dan lihat header blog dia kan. Tapi yang aku perasan blog tue memang aku x boleh buka dari dulu. Aku pun x faham kenapa! ke aku yang bermasalah x reti nak buka.. Cuba korang try tengok boleh lihat tak entri dia. Nie blog dia zieyaweasley.Nanti inform aku ye! Risau masalah tue dari aku je huhuhu~

22 comments:

NARDtheNERD said...

sis saya boleh bukak je.
:)

zahidah seran said...

saya dah try boleh bukak.

Kak Amy said...

kenapa amy buka x boleh erk..aduh pelik sungguh la...nanti nak cari dulu di mana silapnya sampai amy x leh buka nie..

Kak Amy said...

u all boleh lihat entri dia ke , amy setakat header je bila nak scroll down x boleh.. dah refresh banyak kali pun tetap sama...kenapa ye???

SoLy SoLicious said...

berat kowt ^^

salam zaiarah

GKA said...

can open da

azwa amani said...

boleh jer kak.....mungkin ade problem kot... :)

Atie Zieya said...

tuan empunya blog neh..hehehe.....wah...cm kena promote je neh..hehe....ada dua blog akaun neh...ada gk mbr saya yg xleh bukak...so....diorg bukak guna mozila..makaceh ye

zahidah seran said...

Entri dia banyak gile gambo. So Tgk gitu2 jek. Amy gune broadband ke apa. Sbb entri byk gambo bole berat sampai xleh scroll down ke? Heheh. Pepndai jek..

Kak Sal said...

akak pun boleh bukak blog tu...

ct N honey said...

saya pun boleh,mungkin tenet slow kot,pas tu blog tu byk widget lak,tu mungkin lambat..

ana said...

ana pun pernah kena mcm ni...tak tau apa masalah. dia sellau gak komen ana punya blog...kita je tak boleh. lama2 terus hilang :(

eelobor said...

blog saya boleh buka & scroll down, jgn lupa singgah ehhh.... hihihihi

ahmad humairi said...

ko bukak camana sampai tokleh bukak...lambat loading kot?

Scha406 said...

bntah ler..sbb ade jugak yg Sha terkena cmtu Amy...

Scha406 said...

tp blog tu Sha boleh bukak je Amy...ade la yg x kea tu kot....

eB said...

eBpn pernah kena g2... eB pn x tau naper...

kurus said...

jalan2 umah amy tu kewajipan .. adakalanya akak x sempat .. sowi ya dik :)

ermm ok2 akak try skodeng :)

si cantik sally said...

hye..sally pon oke jek leh bukak entry dia siap bace bebakul2..hehe maybe ad smthing wrong wif ur line kot..or lappy u x ni..cer try ag skali..

munna said...

kak munna pun boleh buka mcm biasa je...

Kakzakie Purvit said...

Kakak pun ada masalah pada kawan kakak JunAina. Cuma boleh nampak headar. Selalu dia komen N3 kakak. Rasa malu kan....

Yg kawan Amy ini kakak boleh pulak buka....

Cikrosecute said...

Cik Rose Cute Boleh bukak jer hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign