May 27, 2015

Pengasas Produk Tabita Skincare, Ibu Desi Damayanti Meninggal Dunia


As'salammualaikum...

Baru berkempatan menulis di sini.. Saat dan tika ini, aku masih lagi terasa sedih akan kehilangannya, seorang ahli pernigaan, rakan niaga dan juga merupakan mentor aku.. Aku mula mengenali diri beliau apabila aku mengambil keputusan untuk menjadi sebahagian daripada pengedar produk kecantikannya.. Banyak perkara yang beliau ajar, malah beliau juga seorang yang tidak pernah loket berkongsi ilmu..

Innalillahi Wa Inna illaihi Rojiun.. 

Pagi semalam di kejutkan dengan berita sedih pemergian pengasas produk Tabita Skincare iaitu Ibu Desi Damayanti Skincare.Setiap yang hidup pasti akan kembali kepada penciptaNya. Hanya waktu dan masa saja yang belum kita ketahui akan tiba, di jemput oleh sang pencipta.. Moga arwah Ibu Desi tenang di sana dan ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman.. 

Al fatihah 



Beberapa keping gambar di sekitar upacara penghormatan terakhir pengkebumian wanita tersohor pengasas produk kecantikan tabita.. Salam takziah buat seluruh ahli keluarga Allahyarhamah.









5 comments:

eima said...

Salam takziah....produk ni agak terkenal....

Hi amy mmg lama x mai ke sini ....nape lama x update

Kakcik Seroja said...

Innalillahhiwainnailaihirojiun...

Unknown said...

Alfatihah..

dia memang sakit ke?

Kakzakie Purvit said...

Wa'alaikumsalam... salam bersambut dari JB
Moga Amy sihat. Kakak selalu ingat Amy bila pakai baju yg Amy bagi tu tapi tak dpt berhubung sebab tak ada no. tel. dan alamat.

Moga roh pengasas Tabita ini tenang di sana.. Begitulah hidup lawannya mati.

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign