Jan 12, 2015

i Love My Sister



Aku x ada adik yang ramai, hanya ada seorang adik lelaki dan seorang adik perempuan.. Aku sayang adik-adik aku.. bila dapat tahu adik sakit, akulah orang yang paling risau.. maybe cara aku amek berat lain, agak tegas tapi dalam hati hanya Allah saja yang tahu betapa aku risaukan adik.. alang sayangkan kamu, alang tahu kamu menderita tapi kamu kena kuat.. jangan sesekali lemah.. kuatkan semangat.. doa banyak-banyak moga ada keajaiban berlaku... hospital kita ikhtiar, perubatan kampung pun kita ikhtiar.. alang akan ada bersama kamu.. alang tahu kamu kuat.. kamu boleh lawan penyakit kamu.. apa juga result yang doktor bagi amek dari sudut positif.. jangan terlalu fikir sangat doktor hanya merawat selebihnya kerja Allah.. teruskan berdoa adik ku.. alang nak kamu sihat seperti dulu...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign