May 9, 2012

Jadual percutian ke luar negara bersama Amy Syaquena


Selamat Tengahari...

This month adalah bulan yang paling busy bagi aku. 40 orang user slimming program aku kena handle dan sabtu ini pula aku akan out station lagi... Destinasi pilihan dalam Malaysia.. Ceit! x de maknanya destinasi pilihan , out station buat keje bukan makan angin.. Kalau asyik makan angin je , cukup bulan boleh gulung tikar bisness aku huhuhu..

Bulan nie aku kena siapkan mana² kerja bangla yang tertangguh , arrange trip ke KOREA 29hb nie.. kena siapkan final persiapan perkahwinan kekanda ku... Moga Allah kurniakan kesihatan yang baik untuk aku dan segalanya di permudahkan ~ amin

Sebelum terlupa just nak bagitahu uolllssss.. now aku ada buat beberapa trip ke luar negara , kalau ada yang nak join pun boleh.. Trip akan datang ke Seoul Korea pergi 29 hb balik 3 hb mei - price all in RM3600 , trip nie aku x join ye pasal kekanda ku nak kahwin so x boleh la join..Kalau ada sesiapa berminat boleh bagitahu ye...

Di sini aku sertakan jadual trip akan datang...

29 Mei 2012 trip ke Korea , price all in dalam RM3600

27 June 20012 trip ke bandung-jakarta , price all in dalam RM1200-RM1300
Flight - Garuda Airlines

September (date x pasti lagi) trip ke Beijing price all in dalam RM2200-RM2280
Flight - MAS

Trip ke Vietnam setiap bulan ada price all in dalam RM1500-RM1650

Oct trip ke Dubai , date dan price masih belum dapat lagi.. kalau ada yang berminat boleh bagi nama

Dec trip ke Korea , trip nie insyaallah aku join.. so pada rakan² yang nak join boleh la mesej amy ye....


Itu saja sekian...



Note: Actually nak buat post lain sekali terkeluar post begini..so ping saja la hehe :)









15 comments:

Sheherazade said...

kagum btl dgn u ni dear,rajin

hmmm semua tmpt2 idaman,best2 :)

Sheherazade said...

kagum btl dgn u ni dear,rajin

hmmm semua tmpt2 idaman,best2 :)

Myra Jay said...

Menarik ni..
Boleh la nak p bercuti roger akak ;)

Kakcik Seroja said...

Kakcik belum pernah join trip keluar negara lagi. Entah bila dapat pergi, tak tahulah. :(

dear anies said...

xde anjurkan umrah ke?

eima said...

belum mampu nk cuti2 obersi ni ..hehehe

Kakzakie Purvit said...

Kalau org JB kena naik ke sana ke atau lalu S'pore Amy?

atuk said...

Assalamualaikum Amy

selamat maju jaya

Anum said...

sangat rajin
kagum2

☾SHiemaCMa786☾ said...

huhuh..belum boleh keluar negara lagi..


bznye amy..chaiyok2

eelobor said...

nak balik kampung 2 bulan sekali pun terkinja2 nak kumpul duit minyak....

eelobor said...

saya nak balik kampung 2 bulan sekali pun terkinja2 nak kumpul duit minyak

Unknown said...

WOOO...BESTNYE KOREA..TEMPAT IMPIAN TUUU

munna said...

ADUHAI SERONOKNYA KLU NAPAT PERGI SEMUA TEMPAT TU.... TAPI UTK 3 THN AKAN DTG TERPAKSA PENDAM NIAT TU SEMUA... NAK BINA RUMAH SENDIRI DULU....

Eera Shera said...

bestnye pegi obesi hehe ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign