Aug 5, 2012

Congrats Datuk Lee Chong Wei you are always our hero



Selamat Malam..

Sunyi dan sepi belog dan facebook aku dua tiga hari nie.. Ada perkara yang lebih penting yang harus di beri keutamakan.. Doa ku agar semuanya berjalan dengan baik.. amin

Malam nie aku cuba luangkan sedikit masa untuk menonton perlawanan badminton di antara Malaysia dan China..Walaupun Malaysia kalah di tangan China tapi aku tetap berbangga dengan apa yang di tunjukkan oleh Datuk Lee Chong Wei.. Kalah bermaruah beb! Chong Wei dah lakukan yang terbaik cuma kemenangan lebih berpihak kepada Lin Dan..


Anyway tahniah Datuk Lee Chong Wei! Jangan bersedih kerana tak dapat meraih emas. Ini juga di kira satu kejayaan, sekurang-kurangnya masih ada pingat.Setakat aiskrim percuma yang orang dok perkata tue , apa lah sangat kalau nak dibandingkan dengan usaha yang telah diberikan...

Kepada mereka yang x tahu apa erti perjuangan better duduk diam, x payah nak banyak bunyi..X perlu nak cakap Chong Wei sedih sebab x dapat duit 4 juta tue.. Bukan duit yang di kejar tapi beliau berjuang untuk negara... Sekurang-kurangnya dia telah berusaha untuk mengharumkan nama negara.. dari kita jangan kata nak dapat perak, nak dapat wakil negara ke Olimpik pun entah bila..

Jadi tak perlu nak tulis sesuatu yang boleh buat Chong Wei rasa bersalah..Kalau dia baca, pasti dia akan rasa lagi sedih.. Berbangga la, walaupun cuma perak, namun ia tetap bermakna buat Rakyat Malaysia.. pingat pertama buat Malaysia tue beb!


Note # Jangan jadi manusia yang cetak akal! x payah la sampai nak mengeluarkan kata-kata kesat di page Lin Dan..Serius bikin malu Malaysia saje.. Terimlah kekalahan dengan hati terbuka! uollsss buat macam tue akan menambahkan lagi kesedihan Chong Wei.. So please buka mata dan minda anda.. sebelum buat sesuatu perkara , fikirkan orang lain same.

Sekian...






8 comments:

Sheherazade said...

InsyAllah,semoga urusan Amy dipermudahkan Amin

sayu tgk Dato LCW nangis,setuju dia sentiasa hero m;sai

kemey said...

dpt pingat pon da kire bagos..bkn senang oo..

Unknown said...

terlepas nk mkn free kat nasi kandaq kayu.Penang

eima said...

kesian plak aku die .... ololo ... jgn la nangis aku d ah puas hati dah ...

Fazleyatul Aini said...

sedih tengok chong wei amik pingat semalam. apa2 pon, dia telah menyumbangkan sesuatu untuk negara
dari yang komplen2 tu, kalau hebat sangat, pergi la masuk olimpik tu. kecoh lebih

Akak Kembang said...

tak sabar nak tgk sapa pengganti DLCW nanti

☾SHiemaCMa786☾ said...

yeah!tahiah buat dato..

xdpt makan eskem basking robbings..ehehe

Thomas Lee/Lee Lip Pang said...

a hero till the end
hopefully he will train up many more like him after retirement.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign