Aug 2, 2012

Tersentap bila ada perempuan call mencari suami



Tersentap betul bila terima panggilan telifon dari seorang perempuan sebentar tadi.. Suara lembut tak hingat, sopan je tapi yang x bestnya dia call mencari AMIRUL RIDZUAN.. Agak pelik di situ, kalau nak call atas tujuan promosi atau sebagainya pasti dia akan terus call ke handphone en.hubby tapi nie sebaliknya pula dia call handphone aku...

Rasa curiga pula apabila aku jawab 'He's not around' , lalu perempuan itu minta no handphone en.hubby untuk di hubungi tanpa dia memperkenalkan dirinya terlebih dahulu..Panas juga hati sebab kalau dia ada tujuan lain why not dia cakap dengan aku, saya dari bla bla bla nak hubungi En.Amirul berkenaan dengan bla bla bla bla.... Nie x cakap apa, tiba-tiba nak no handphone.. sapa x fikir bukan-bukan..Mujur aku x melatah lebih hu hu hu..

Aku just cakap saya isterinya, anything u boleh cakap dengan i.. dengan tegasnya kau ha ha ha..perempuan tu jawab 'oh isterinya ke..kalau puan free boleh bercakap sebentar'. Than baru la dia nak bagitahu dia call dari mane...Lepas dengar je dia call dari celcom.. lega hati aku ha ha ha..lawak betul padahal 24jam laki tu ada depan mata..kalau tak de just time keje je, selebihnya dia terperuk dekat rumah..lagi mau jeles-jeles.. Ceit! nyenadei amy sejak bila pandai cemburu pulak nie ha ha ha..

Budak tu call dari celcom sebab nak promosi insurans.. Sebelum dia terangkan dengan lebih panjang lebar lagi , aku terus bersuara..dik saya sebelum ni keje di syarikat insurans dan rasanya dah cukup insurans yang ada..lalu perempuan itu ketawa besar dan berkata, saya salah call orang la nie.. Aku just jawab, x de la begitu, x salah nak promote mane tahu saya mampu, boleh ambil lagi tapi buat masa ni saya rasa dah cukup dengan insurans yang ada... 

Sebelum letak telifon aku sempat bertanya, u call dari celcom tapi macam mane u boleh x tahu number husband i sedangkan number i sub line dari number hubby... terus x terjawab aweks tu. X nak malukan dia aku cepat-cepat jawab , ok la saya ada keje anyway thanks ya..

Kebetulan masa perempuan tue call, aku tengah berwhatsapp dengan kak Ayu Citarasa Rinduan..Terhenti la seketika! Lepas habis perbualan baru sambung balik whatsapp dan cerita kat kak ayu..suka akak kita tue dengar adiknya hampir-hampir nak sembur orang..gara-gara tercemburu..ha ha ha..

Note # saya bukan jenis cemburu punya kaki tapi entah kenapa hari nie saya tercemburu pulak ekekeke.. sekali sekali pasti perasaan itu pertandang kan he he :)







16 comments:

Sheherazade said...

mau nya xde "terdetik rase sesuatu"
siapa tak syg suami kan? :)

hihihi

Anum said...

ermmmmmmmmmmmmmmm

norhidana said...

heheeh,... garangnyer akak

tp kan ckp call dr celcom tp ckp psl insuran lak..pelik2
zmn skrg ni mcm2 cara nk suh beli insurans, bile kite jwb elok2 ckp dh ada insurans dia nk gk kite amik dia nyer... aduh la... tak suke dipaksa

☾SHiemaCMa786☾ said...

ehehe...cemburu~~~~

Myra Jay said...

Hheee, biasalah tu perempuan, sapa tak cemburu kan...
Sayang laki kita...heheee

Unknown said...

hahah...
cumburu jugak amy ni ye??suami akak kata sejak akak ngandung ni kuat sangat cemburu nya...

kemey said...

ibu sy pon kuat cemburu tp ayah sy ignore je hehe..

Cik Asma BLuppy said...

untung la si suami.. hekhekhek..:)

Messy Girl said...

cemburu tanda syg kan..tp jgn lebih2 la..siasat dulu..hahaha :)

eMMe said...

cemburu perlu.. Tp jgn over sgt, kite ni kene bijak kawal situasi... Dan emosi... Tp pelik la amy... Perempuan tu saje je kot.... Zaman skrg kan mcm2...

eima said...

cemburu tanda sayang ...

farahazyanti said...

Hehe,,
Biasala tu sis.
Cemburu tandanya sayang :)

Unknown said...

sapa yg syg bini hoi....hehe

kurus said...

uishhh mahuu nye x tersembur ..
kurang2 kerut kening kan bila org tanye suami kita .. dah lah soree sedapp didengar .. ekekek

rupenya dari celcom .. adehhhhhhhh ;))

Akak Kembang said...

cemburu tu tanda sayang..hehehe

lepat said...

cemburu?.. huhuh itu memang perlu dan memang sifat semulajadi manusia.. tak kira pompuan @ lelaki.....

biasa le tu....

salam ramadhan.... huhuuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign