Aug 28, 2012

Tindakan blogger ini benar-benar mengaibkan saya


Assalamualaikum w.b.t 

Hari ini 10 Syawal. Namun Syawal itu tetap tidak sama dengan Ramadhan. Hari-hari yang berlalu dalam bulan Syawal, terasa lebih pantas berbanding bulan Ramadhan. Mungkin kerana ada 'keberkatan masa' pada bulan Ramadhan. Wallahu a'lam.

Bermula dari minggu lepas sehingga hari ni, ramai yang post gambar raya masing-masing. Meriah je lihat!  macam-macam tema color ada.. ada color biru , purple , hijau, kuning , oren dll.. Tema aku tahun nie color oren, uolllssss pula color apa???

Mesti semua sibuk memenuhi udangan rumah terbuka saudara mara dan rakan-rakan.. Aku tidak ke mane-mane, just menyiapkan kerja yang ada sebelum bercuti ke luar negara pada hujung september nie.. Keadaan diri pun masih blurrr lagi nie kerana dah lame sangat bercuti, sampaikan x tahu nak mulakan yang mane satu. Pape pun kerja bangla memang banyak belum settle lagi.. 

Partner aku pula masih di Betong Thailand, so agak tergendala kerja dik kerana tiada kata putus yang dibuat oleh kedua belah pihak. Once dapat keputusan baru lah aku akan out station di beberapa tempat. Moga segala uruskan ku di permudahkanNya.. Amin :)

Pasti ramai yang sudah mula puasa 6, bahkan mungkin ada yang dah selesai pun. Kalau ada yang belum mula? Jom sama-sama kita mula esok..Pada yang sudah selesai alhamdulillah dan bagi yang baru nak mula , selamat berpuasa sunat saya ucapkan....


********************************************


Note# Ramadhan baru berakhir dan kita masih lagi di bulan syawal..so saya x mau marah or gaduh-gaduh tapi please, saya mohon pada blogger tersebut.. turunkan gambar saya itu kerana saya tidak akan pernah izinkan sesiapa untuk memaparkan gambar saya yang tidak berhijab.. So please minta jasa baik anda buang gambar tersebut dan saya tegaskan di sini saya langsung tidak mengenali awak.. macam mane awak boleh katakan yang kita bersahabat.....




20 comments:

Sheherazade said...

Alhamdulillah Amy bersabar dgn segala dugaan.semoga org tu sedar

selamat hari raya dear,maaf andai ade salah silap

semoga segala urusan amy berjln lancar,Amin

anyss said...

Assalamualaikum,
Selamat hari raya maaf zahir batin...

Alahai...ada orang kurang kasih sayang nak perhatian ke tu?

Myra Jay said...

Semoga dia sedar dan sabar ye Amy..

selamat Hari Raya Aidilfitri :)

eima said...

pelik kan ... stalker ko ke amy ??

Anum said...

ye la kan.....

kasihibu said...

selamat hari raya amy dan keluarga
mohon maaf zahir dan batin
semoga mereka menghormati hak amy.

Unknown said...

bersabar yer sis.. harap2 nnti orang tu buang pic tu

Kakcik Seroja said...

Blogger manakah yang tergamak berbuat begitu? :(

Unknown said...

kesian betul rumah setinggan x siap ini..vodoh

Muhammad Ariff Mohamad Nizam said...

mudah-mudahan orang berkenaan terbuka hati untuk buang gambar tersebut.

bahaya betul orang macam ni.

Rosniena said...

tak sengaja atau sengaja?

Kak Amy said...

@Mak Janda Meletops apa masalah awak ni..tolong la buang gambar saya tue... jangan ingat saya x boleh cari sapa awak ok

eima said...

amboi mak janda ... kemain terjah blog aku

Mak Lin said...

macam mana dia jumpa gambar akak xpki tudung?

Kak Amy said...

tu yang pelik dari mane dia dapat gambar yersebut sedangkan gambar tu dah lame di buang dari blog ini, sejak saya mula berhijab

Nurrul Hazieqah said...

Sengaja cari publisiti murah kaa apa ?
Harap2 dia sadar perbuatan dia salah.. :<

Unknown said...

subhanallah.. br lps ramadhan. sama2 bt kebaikan. pd y bt sedemikian.. imgatlah umur kita xpjg....
hentikan

kurus said...

subhanallahhh
ape nie ..
x habis2 lah masalah ada dengan amy
harap2 mak janda nie sedar ..
akk ada perasan komen dia dlm satu blog kawan blogger tau ..
komen dia macam pelik ..
siapa dia nie dik ??
kenapa dia cakap dia kenal amy , lepas tuu komen macam tuu
huhuh
harap dia sedar ..
amy banyak2 bersabar ye

munna said...

mak janda ni saja je nak cari pasal agaknya... kat blog kak munna pun dia komen mcm2 tapi kak munna delete kan je.... selamat hari raya dan maaf zahir batin dari kak munna sekeluarga

☾SHiemaCMa786☾ said...

hmm..ssh juga manusia ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign