Jun 24, 2010

APABILA DR BERJUMPA TWINYA ~~ 6565

Selamat malam..

Baru berkesempatan nak story mory di sini
actually banyak cite nak kongsi
tapi apakan daya..
aku busy sangat skunk nie
mengalahkan PM lak
hehehehehee...

sejak akhir2 nie..
kejutan demi kejutan aku dapat
sangat surprise..

mane tidaknya..
setelah sekian lame ketiadaan DAL
akhirnya dapat juga pengantinya..
so lepas ni tempat DAL x de la kosong lagi
mesti korang pelik kan..
sape DAL tue...


DAL yang aku maksudkan adalah kereta wira kesayangan aku..banyak kenangan kereta nie..
tapi apakan daya DAL kini kepunyaan orang.huhuhuhu !!!!
sedih tapi nak buat macam mane kan..last year dah jual..
Hari nie tempat DAL sudah ada penganti..
twin kepada DR iaitu kereta kesayangan hubby aku...

Nie la doctor hehehehe..
x la inilah DR 6565 kuda putih hubby aku...

Ha !!! yang nie lah twin DR..
same kan DBR 6565 yang baru sampai petang tadi...
lepas ni tempat DAL tidak kosong lagi..


DR 6565 & DBR 6565

4 comments:

atuk said...

Assalamualaikum Amy

taniah
Alhamdulillah
dapatkan pasangan DR

hadiah hari jadi ke
beruntung badan

Wassalam

ardinihumaira said...

bestnya... ^__^

Kak Amy said...

salam atok..terima kasih ye...

Kak Amy said...

salam ardiniumaira..best2x...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign