Jun 21, 2010

BIRTHDAY PRESENT FOR THIS YEAR

Salam...
Happy monday semua....

Nothing to do..
just rehatkan diri secukupnya..
coz this week out station lagi
for a one week...

FUhhhh...

Out station baru nie
Penat gile siut..
x sempat pun nak snap pic
busy sangat..
sampaikan demam la di buatnya
mungkin kerana travel jauh kot..
di tambah pula dengan keje yang bertimbun..

huhuhuhuhu.....

so kena rest lor..
jaga kesihatan..
x mau demam lagi.
nanti spoil mood..
sian kan...

Hurmm...

pejam celik pejam celik
kita dah pun berada di pertengahan tahun 2010
usia pun dah meningkat..
17hb baru nie
genap usia aku yang ke 26 tahun..
Birthday tahun nie..
aku berjauhan gan hubby..
just celebrate dengan family..
sedihnya...

hahahahaha...

poyo je kan !!! nak sedih2..
padahal hari jumaat..
hubby dah datang jemput..
lagi mau sedih2..

ngeeeeee...

Esoknya gerak balik kb
perjalanan macam biasa je
kete x banyak sangat..
aku pun lebih banyak tido je
takut pening...
taw la jalan gerik tue macam mane
bengkang bengkok..
nasib x muntah..

sampai umah time buka pintu..
ummie terus cium pipi aku..
sambil wish happy birthday..
tersipu2 malu di buatnya..

hehehehehee..

masuk bilik pula..
tengok ada satu bungkusan..
aku tanya hubby hadiah aku ke..
sebab pelik coz hadiah hubby dah bagi awal2
hubby cakap bukan..
so aku pun uat x tau la..

Last baru hubby cakap untuk aku..
apa lagi..
senyum panjang la sampai ke telinga
mane x nya dapat hadiah lagi...
aku pun terus buka tengok kain pasang..
shantik sangat..
x sempat nak snap kasi tunjuk kat korang
sal dah hantar tempah pun..

Rehat sekejap je
than aunty hubby datang ajak main jerami
so main la berempat..
dah nak habis tue..
tiba2 hubby datang bawa kek..
terkezut siut...
so semua pun wish la happy birthday
walaupun dah terlewat 2 hari...
siap dapat present lagi
pape pun mekaseh sangat..

sebelah malamnya
aku ingatkan dah habis la part birthday nie
tengok dapat kezutan lagi..
hubby letak sekeping kad
teddy bear dan seutas jam tangan di atas katil..

so sweet thanks papa..

Birthday cake...

Kad ucapan..

First present yang aku dapat tahun nie...
last year hubby kasi laptop tahun nie dapat handphone pula...

set "BONIA"

Jam tangan J.Bovier from my hubby

Dapat perfume juga from my brother..

Kasut pemberian adik ku..

teddy bear

Birthday present for this year...

13 comments:

:-: LilacMessy :-: said...

beshnya.. dpt adiah!! ailyke..

=)

Kak Amy said...

hai messy...dapat hadiah memang best tambahan dari org tersayang setahun sekali...

Anonymous said...

Bestnya dapat banyak hadiah...happy belated my dear amy syaquena...

atuk said...

Assalamualaikum Amy

Nikmatnya hidup ini, atas pemberian drp orang yg tersayang

tak terkira berapa kali nikmat, sekiranya Allah yang memberi
Allahuakbar

Wassalam

Anonymous said...

selamat hari lahir...

Kak Amy said...

salam atok..betul cakap atok amy sokong...

Kak Amy said...

mekaseh en/cik anonymous

~~su manje~~~ said...

salam...
saya singgah disini...
wah ramainya follower....
dan banyaknya award....tahniah..
sya bru lg dlm dunia blogging nie...
harap maaf kalau ader yg terkurang..
salam dari huber...tq

Kak Amy said...

wasalam..same2 kaseh

JULYA said...

waaa bnyaknye gift...mau juga donk.happy belated besday kak amy

Lieya said...

Haaaa baru la x berpinar bijik mate.. :D heeee

Kak Amy said...

mekaseh julya...

Kak Amy said...

sekarang dah x berpinar lagi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign