Jun 8, 2010

RUMAH CASHMERE

Salam semua...

Cuti sekolah dah bermula
jemputan perkahwinan pun banyak..

wahhhhh...!!!!

kenyang tol macam nie
makan nasi minyak..

hahahahaha...

actually aku x makan nasi minyak pun..
kalau kat rumah orang kawen
aku makan nasi putih je..
aku x minat
tapi kalau dah terpaksa
aku makan gak
poyo je kan...

hahahahaha...

ada dua tiga orang
kawan aku yang melangsungkan perkahwinan
tahniah dan selamat memasuki alam rumahtangga..
bile dah kawen nie
tanggungjawab pun dah bertambah..
so handle la dengan sebaiknya ye...

Ok lah berbalik pada tajuk di atas
"RUMAH CASHMERE" ...
mesti korang tertanya2 kan
ape rumah cashmere tue
drama bersiri ke...
atau pun movie terbaru
yang akan di tayangkan di pawagam....

kalau korang nak tahu
jom baca kat bawah nie...

Ha..!!!Cun x awek nie..sebelum aku cite dengan lebih panjang lebar lagi,
biarlah aku perkenalkan dulu..name aweks nie wawa,berasal dari Kuala Lumpur.
Actually rumah cashmere nie adalah name butik pengantin..
wawa nie adalah pengusaha butik tersebut atau lebih mudah di panggil mak andam...
muda lagi dah ada bisness sendiri tau...ermm..
kenapa tiba2 aku cite pasal wawa nie coz ada kena mengenalah dengan musim orang kawen nie..
kalau ada di antara korang yang akan mendirikan rumah tangga tidak lame lagi..
boleh la ushar2 kat butik wawa..jom layan ape yang ada kat rumah cashmere nie..

Kalau dah name butik pengantin..,
mestilah ada menyediakan pakaian pengantin...
aksesori perkahwinan mahupun pertunangan...
katering dan bermacam2 lagi..
rumah cashmere juga ada menyediakan costume
untuk persembahan2 pentas seperti teater..
terbaru kalau aku x silap la dalam teater natrah...


Pelbagai jenis design terbaru korang boleh dapat di rumah cashmere...
di sini aku just upload beberapa keping pic je...

Kalau korang berada di luar kuala lumpur
or
lembah klang boleh la tanya cik wawa ye....


Sukenya white color...nampak suci je kan...

Wah dah macam pertandingan miss malaysia je kan..hahahahaha...!!!!
kalau x silap aku la nie pertandingan "miss beauty queen 2010"
di mana costumenya di sediakan oleh chasmere galery...cantik kan...

ini pula gambar peserta...cantik kan...
jangan tengok aweks je tengok la sekali pakaianya taw...
hehehehehehe...!!!!

Pelamin..

Pelamin lagi...

Pelamin beserta dengan pengantinya...

Di sini aku ada sertakan juga pakej2 yang di sediakan...
dan contact no yang boleh korang tipon...apa lagi klu berminat dan ada yang nak kawen
or bertunang dalam masa terdekat nie boleh la contact rumah cashmere...
kalau rasa belum sampai seru lagi nak kawen pun x mengapa
at least korang leh la survey2 dulu..























7 comments:

Afzainizam said...

┌─┐ ─┐
│▒│ /▒/
│▒│/▒/
│▒ /▒/─┬─┐
│▒│▒|▒│▒│
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒
└┐▒▒▒▒┌
Peace no war...
Sama2 la bagi sokongan atas usaha bersama ini..
Kami mengecam kezaliman ISRAEL terhadap saudara Gaza http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Sorry aku lambat balas... agak sibuk kebelakangan ni

uhhhh nampaknya boleh lah aku kawin taun ni...

beb jauhnya umah aku kat johor ni aje...

cuma nak buat yang sedang-sedang aje...

niesz said...

syok nye mkn nasi minyak..hihi..sedap!dear..tulisan purple tu xnampk la..x dan nk bace..

Kak Amy said...

salam nizam..jauhnya awak dok ye..

Kak Amy said...

salam niesz ok dah tukar thanks ye

Dak Wan® said...

Ermmm.... pakej untuk kali kedua takder diskaun ke?

azhariahzuber said...

amy ada award kena kutip...

cantik2 semua pengantin..teruja!!

Kak Amy said...

mekaseh alfa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign