Jun 10, 2010

TAG a!eyko san

HellOooo...

aku di tag pula ..
oleh saudari ~ar!eyko san~
mekaseh ary cayunk...
hari nie aku nak langsaikan semuanya..
takut kalau simpan lame2
jadi pekasam lak..

hahahahahah!!!!!

bukan per beb..
nanti klu dah busy
confirm aku lupa punya
kesian pulak kat ary...
penat2 tag aku
sampai masa aku x buat lak
so kena la..
jalankan tanggungjawab...


Wow banyaknya duit berjuta2 lemon..
berpinar2 mata aku tengok duit
hehehehehe....

\\

1 ) Ucapan terima kaseh kpd blogger yang tag anda & sertakan blog link sekali

Firstly nak ucapkan mekasih banyak2 dekat ary kerana sudi tag amy..
jadi mat jenin kejap..berangan dengan duit 2 juta

Thanks again !!!

My Photo

2) Tagkan kat kawan2 yang akan berangan terok ngan korang

Ada meh..ish nanti ushar2 dulu la..

3) Start berangan now..!!! Listkan semua angan2 tue

Tink**tink** mula berangan...


First aku nak beli umah banglo..
kerana bagi aku rumah itu syurga bagi sebuah keluarga..


Second memiliki kereta mewah..wah..!!!!
macam dah terlebih pulak daripada bugget..
hantam saje la amy...


Akhir sekali menunaikan rukun islam ke lima...
wah!!! inilah angan2 aku dengan duit 2 juta..
macam terlebih sudah..hahahahah!!!!


SECOND TAG


1) Thanks and link the person that tagged you


2) Tag 15 bloggers you' ve recently and think fantastic

wow ramai naw..kena list satu2 ke..
amek jalan pintas je la..

" 1*2*3*4*5*6*7*8*9*10*11*12*13*14*15 "

settle..!!!
3) Contact that blogs let know they' ve been tagged

Boleh check di blog masing2 ye..

4) state 7 thing bout yourself

Simple
Hard headed
Head strong
Learning all the time(forgive me if i do mistakes)
Honest
Trustworthy
Hates lyer

yeah..!!! finally settle jugak hutang aku..

3 comments:

Young Millionaire Cik Mariah Sazali, said...

huhu...comel nye cre amy jawab..i like =))

Kak Amy said...

heheheheh..tenkiu2x..

kasihibu said...

dapat duwit manyak2 gitu harus tak hinggat....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign