Dec 21, 2011

Agent Dropship Handphone di perlukan


Surprise sangat..hari nie saja aku menerima 59 email yang ingin menjadi agen dropship DAC Mobile Shop. Wow semakin hari semakin ramai orang yang teruja dan bersungguh² untuk menjual gadget kegilaan ramai ini. Insyaallah aku akan cuba balas satu persatu email anda.Maaf sekiranya kelewatan , ini kerana masih banyak lagi email sebelum ini yang aku belum sempat balas...ambil masa sikit na...Kepada blogger milo ais minta sent kembali apa yang anda emailkan, email sebelum ni amy x dapat buka??

Apa itu Dropship

Mungkin ramai yang sudah tahu konsep DROPSHIP nie.Tapi bagi meraka yang masih belum tahu aku akan cuba jelaskan di sini secara ringkas. Dropship adalah satu konsep perniagaan yang mudah dan sangat sesuai bagi mereka yang menceburi perniagaan internet/online kerana perniagaan secara dropship tidak memerlukan anda mengeluarkan modal dan menyimpan stok. Anda cuma perlu dapatkan gambar dan maklumat produk dari pembekal/dropshipper. 

Sebelum nie aku sendiri pernah menjalankan perniagaan dropship.. Memang seronok konsep ini kerana anda tidak perlu susah payah nak bungkus barang..nak kejar ke courier kerana semuanya akan di lakukan oleh dropshipper anda.. Urusan pos semuanya akan di lakukan oleh dropshipper anda..  Tugas anda hanya perlu mengambil order daripada customer dan menghantar order tersebut kepada supplier anda..dan last sekali anda sudah boleh mendapat keuntungan tanpa perlu bersusah payah..itu sahaja!Mudah sangat kan..?? 

Selepas setahun menimba ilmu dan pengalaman menjadi agen dropship , sekarang aku sudah boleh mulakan bisness sendiri tanpa bergantung dengan sesiapa..Alhamdulillah dan di sebabkan itu kini aku juga menyediakan perkhidmatan dropship di mana anda hanya perlu memasarkan produk tanpa perlu mengeluarkan modal.

Keuntungan di sini , selain mendapat komisyen , anda juga boleh mark up dari harga agen yang di beri. Selalunya harga yang aku tawarkan lebih murah dari harga pasaran , agar kita sama² boleh memperolehi keuntungan.Mudahkan..so kepada sesiapa yang berminat untuk menjadi ajen dropship DAC Mobile Shop boleh emailkan butiran lengkap di SINI..



65 comments:

Anum said...

wow bestnya dh ada perniagaan sendiri

Sheherazade said...

waaa,menarik nya

first time tau

Salina@IbuAqil said...

Alhamdulillah!! Rezeki dari Allah swt.. Teruskan usaha dik nun.. ;)

Unknown said...

nampak menarik ya amy, tapi akak ni tak pandai nak berniaga...huhu

miloaiskurangmanis said...

ok.. jap lagi iols emel lagi sekali ye...
thanks

Akak Kembang said...

masih x brp faham my..tapi interesting..jap mau faham konsep betul2..hehe

ZanaJasmine said...

Saya nak jadi dropship hp..sila bagi katalog,price and info k...to zanajasmineshop@yahoo.com..Jasmine> 0134920621

eelobor said...

huhuhu....kena rebut peluang nih

Admin said...

saya berminat..dah antar email..

Unknown said...

mcm best ni..kena bagi paham betul2 dulu

Unknown said...

gud luck kepada yg ingin ceburi bidang ni..;)

face book said...

saya berminat..pm saya..

fbfacebook999@gmail.com

face book said...

salam..sy berminat nk jd agent..sy di area kuantan..

tlng pm katalog..dan price ye..

di..

fbfacebook999@gmail.com

rizo said...

rizodecor@gmail.com

waiinna said...

Saya berminat nak jd agent plz email me
dianabung@yahoo.com.my

waiinna said...

dianabung@yahoo.com.my

KUDO said...

saya berminat nk jd agent.email sya di united.manchester64@yahoo.com

Unknown said...

saya berminat jd agen..email detail qasehaneq@gmail.com

FaTiN FaTiHaH said...

sy berminat menjadi agent.. email sy di aten_adeq@yahoo.com.. tq

amincoke said...

saya berminat jdi agen .ini email saya amincoke@gmail.com

amincoke said...

saya berminat pm.saya ini.email saya amincoke@gmail.com

MUHAMMAD KHAIRUL AFIFI said...

saya berminat menjadi agen.plz pm me.nie email saya khairultraman93@gmail.com

Comely ˈKəmlē Collection said...

salam
saya pun berminat...sila pm details di inbox saya geaa2@yahoo.com atau facebook/faidzanhaslina hasbollah

Comely ˈKəmlē Collection said...

salam
sila pm saya details. TQVM
geaa2@yahoo.com atau facebook/faidzanhaslina

Unknown said...

salam,saya nak jadi dropshipper anda..boleh emailkan keterangan pada saya..raihanfauzana@gmail.com...saya xboleh nk hntr melalui microsoft outlook

Unknown said...

salam..saya pun berminat nak jadi agent dropship awk...blh x awk email detail?saf_iera10@yahoo.com

Unknown said...

Salam..ada lg ke peluang utk jd ajen dropship ni?email ridzfenrez26@gmail.com

Unknown said...

Salam..ada lg ke peluang utk jd ajen dropship ni?email ridzfenrez26@gmail.com

Unknown said...

salam..ada peluang lagi ke utk jadi ejen dropship ni?email ridzfenrez26@gmail.com

Unknown said...

salam..ada peluang lagi ke utk jadi ejen dropship ni?email ridzfenrez26@gmail.com

Unknown said...

Salam..ada lg ke peluang utk jd ajen dropship ni?email ridzfenrez26@gmail.com

Unknown said...

Salam..ada lg ke peluang utk jd ajen dropship ni?email ridzfenrez26@gmail.com

Unknown said...

Salam..ada lg ke peluang utk jd ajen dropship ni?email ridzfenrez26@gmail.com

Saifida Enterprise said...

salam.. saya berminat nak jd dropship.. emel: syahida6184@gmail.com

Saifida Enterprise said...

salam.. saya berminat untuk jd dropship.. emel: syahida6184@gmail.com

Fafa Danish said...

SALAM...

SAYA BERMINAT NAK JD AGEN

miracutegirlz90@gmail.com

Fafa Danish said...

salam...
saya berminat nak jd agen

miracutegirlz90@gmail.com

osman arif said...

Salam sy berminat masih adakah lag peluang ini...please email osmanarif86@gmail.com details selanjutnye...

osman arif said...

Salam sy berminat masih adakah lag peluang ini...please email osmanarif86@gmail.com details selanjutnye...

osman arif said...

Salam sy berminat untuk jd agen dropship please emel details ke osmanarif86@gmail.com. ..

osman arif said...

Salam sy berminat untuk jd agen dropship please emel details ke osmanarif86@gmail.com. ..

Amir Arshad said...

sy berminat nk jadi agen dropship. email kelbstalk@gmail.com

Amir Arshad said...

berminat utk jadi dropshipper hp. email sy kelbstalk@gmail.com. Thanks!

Eiein Damanhuri said...

hi. i would like to be your agent. please email to me the details. TQ (:
eiglamoritzsa@gmail.com

Eiein Damanhuri said...

hi. i would like to be your agent. please email to me the details. TQ (:
eiglamoritzsa@gmail.com

Unknown said...

salam. dropship agent diperlukan lagi ke? utk ori hp ke? email sy details di doublestemcell.siti@gmail.com

amirarif said...

saya berminat utk jadi dropship....emel:amarif1708@gmail.com

amirarif said...

saya berminat utk jadi dropship... email: amarif1708@gmail.com

Unknown said...

salam.. nk join blh tak ?
email : seven_symptoms@yahoo.com
0172848287
azrul

Unknown said...

salam... blh join tak ??
email : seven_symptoms@yahoo.com
0172848287
azrul

Unknown said...

salam... blh join tak ??
email : seven_symptoms@yahoo.com
0172848287
azrul

Unknown said...

saye berminat nak jadi dropship nfone . detail please . yhis my email . nurfarahedibaahmad@yahoo.com

Unknown said...

salam , sye nak tw detail jadi dropship handfone . email please . nurfarahedibaahmad@yahoo.com

blossoms205 said...

assalam...peluang dropship ada lg x? saya berminat...emel saya noche_lila@yahoo.co.uk
terima kasih....

Unknown said...

sy bminat nk jd agen dropship..emel sy detail shahsyidah@gmail.com

Unknown said...

sy bminat nk jd agen dropship..emel sy detail shahsyidah@gmail.com

[HaNa_saKUra91] said...

Assalamualaikum.. saya berminat utk jdi ajen dropship ni... blh email sy detail :
hanasakura551@yahoo.com @ 01123619212

Unknown said...

hello..kalau saya nak jadi agen dropship boleh x?

Unknown said...

email aizat799@gmail.com

Unknown said...

saya berminat nak jadi dropshipper bleh?
email: aanspike@gmail.com

Unknown said...

saya berminat jadi dropshipper bleh?
email: aanspike@gmail.com

lee said...

Saya berminat nak jadi ajen dropship.. leepeace1010@gmail.com

lee said...

Saya berminat untuk jadi agen dropship.. leepeace1010@gmail.com

Unknown said...

Saya berminat untuk jadi agen dropship.. crekpnas2hot@gmail.com

Unknown said...

Saya berminat untuk jadi agen dropship.. crekpnas2hotz@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign