Dec 29, 2011

Suami buat isteri menangis atas katil


Ini entri lepas geram. Geram kerana semalam en.hubby sudah buat aku menangis di atas katil. Menangis betul aku semalam. Asal la dia buat aku macam tue , rasa nak tercabut jantung aku nie.. Aduhai sabar je la..

Malam semalam aku agak sibuk membalas mesej customer yang bertanyakan mengenai gadget dan beberapa produk lain. En.hubby pulak dok sibuk melayan bola di antara Kelantan dan Indonesia.. Aku tak layan pun bola semalam , macam x berapa menyengat je game semalam.. So lepas habis tengok bola , dia pun nak beradu la...

Masuk dalam kamar beradu aku bagitahu en.hubby yang aku x leh tido lagi..sambung layan fb sementara menunggu mata mengantuk.. Selalu aku online pakai laptop tapi semalam sebab nak bagi mata mengantuk maka aku layan pakai tab saja...

Bilik sudah bergelap hanya tinggal cahaya dari tab saja yang terang.dan sedang aku ralit membaca mesej serta komen yang di tinggalkan customer tiba² aku di sergah dari tepi cahaya tab..Gila kau dah macam hantu aku tengok...tiba² menyergah muka di tepi cahaya tab..ala macam video yang kita tengok ralit tiba² keluar muka yang mengejutkan tue... Apa lagi terkejut gila babas sampai aku menangis sambil peluk en.hubby.. En.hubby pulak bukan main sakan ketawakan aku.

Aku ingatkan dia dah tido rupa²nya cahaya tab tue buat dia x boleh lelap...sebab tu dia cari point nak kenakan aku supaya aku cepat tido.HUH! jahat sungguh en.hubby , dia tahu aku nie sangat penakut dan sensitif dengan bunyi serta sergahan..

Dalam dok menangis tue rasa lucu lak aku terkejut macam tue.Macam betul² di sergah hantu je mengelupor macam tue... Aduhai AMIRUL RIDZUAN next time please jangan buat macam tue lagi...buatnya terkejut sakan sampai kojol baru tahu. Tapi kan pelik selalu terkejut aku mesti melatah tapi semalam terkejut aku boleh menangis betul. rasanya tengok pada terkejut kot latah aku nie hahahahahaha..kalau terkejut takut latah air mata..boleh gitu..

Pagi nie sakan la en.hubby ketawakan aku sampai buat aksi terkejut aku semalam. hai la sementara x ada anak lagi nie menyakat la puas² nanti dah ada anak x sempat dah nak menyakat bagai hahahahaha....






30 comments:

nurkaloi said...

hahahah amboi romantik !
cemburu i ngeh ngeh

Unknown said...

ni kira gurau suami isteri la ni kan

Eera Shera said...

haha so suwit.. nanti akak kenakan dia balik la ;)

Sarah Syazwani said...

nasib baik hantu Amirul ridzuan..kalu hantu betul camnela amy jadinyer..hikhik

azwa amani said...

sweetnye kak. huhuhuhu :)

atuk said...

Assalamualaikum Amy

saya sokong Amirul Ridzuan...
he he
sebab mereleasekan Amy

Wassalam

alien said...

keh2
keh2
gurau senda

pena rozie said...

hi..hi...hi... penakut ek...

Unknown said...

amy melatah orang nye ye??
heheheh

eB said...

comel plk. ekkekeke
ps: kater nk wat header? :)

Unknown said...

sweetnya..................

kak rasa bahagia sangat bila baca entry ini.
en suami kamu tu suka sakat manja.. hehe
mai sini amy, kak pujuk.. hehhe

Salina@IbuAqil said...

Alololololo!!!
X per bergurau senda sepakat membawa berkat.. ;D

Tea said...

Wallaaaa romantiknyaaa..

lieynanilaz said...

amboi...amboi...so sweet...:)

Sheherazade said...

hihi,sweet sgt korang ni...kalo pia pon blh nangis mcm tu ;)

Hudalatip said...

senda gurau penting dalam perkahwinan..

Unknown said...

ahaha..sweeettt jekk..
xpe nnt ade anak bergurau cara lain plak..hehe

Queenie said...

ollolololo...ingatkan nangis sebab sidia bawak balik org lain ekeke..
takper tu...usik2 bawa bahagia...

misya said...

sergah manja tu

eelobor said...

nak gelak... rasa cam tak sampai hati. tapi x pe lah.... gelak perlahan2 jer eh.... hihihihihi

Semanis Rindu said...

alahai cian nyer diew yew...huhuhu....harap gurauan itu mampu mnambahkan lagi eratan kasih sayang kalian...tanpa gurauan hambarlah hidup....

norhidana said...

ingtkn nngis naper td hehehe... kire nngis sbb slh sndiri gk ye heheheh...

Myra Jay said...

Terjah manja ler tu:)

Itula en hubby nak tido, cik isteri dok sibuk layan fb:)

aanie said...

hahaha....penakut rupanya amy ni...

kasihibu said...

huh dik siapa yg tak terkejut kalau gitu, sedang ralit tetiba di sergah

kurus said...

ekekekke gurau2 bahagia tuu dikk
atas katilll layieee
ape layieeee ! .. ahakssssssssssssss

☾SHiemaCMa786☾ said...

hehe..sian kat amy...
tp romantik you....

ct rahani said...

bergurau membawa bahgia.. hiks..

echa takashimaya said...

alololo.comelnyer mrajuk manje2.hehe

Adzrien Shoppe said...

suspen je amy ni.. he..he..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign