Dec 19, 2011

Blogger citarasa rinduan buat aku tidak keruan


Selamat malam...

Alhamdulillah lega sangat rasa , setelah seharian rasa tidak keruan akibat barang yang di pos tidak kesampaian pada tuannya..meeting petang tadi pun jadi tak boleh fokus sangat dik kerana masalah device rakan blogger.. Tapi alhamdulillah lewat petang tadi , aku terima satu panggilan yang cukup menggembirakan aku.Tuan empunya barang sudah terima device yang telah di beli dengan aku.syukur kalau tak , rasa nak meroyan juga la sebab aku guna pos laju.Aku dah fobia sangat dengan pos laju huhuhuhu...

Sapa blogger tu?? lihat gambar mesti u all kenal kan.Ini kak ayu citarasa rinduan. Salah seorang customer gadget aku selepas blogger eelobor. dan insyaallah Atuk PHD akan menyusur membeli device dengan DAC MOBILE SHOP..

Maaf kepada yang mesej di facebook berkenaan dengan device..buat masa nie aku masih close order untuk pre order items sehingga akhir bulan nie. Maaf sangat aku tak bermaksud buat orang tertunggu² tapi apakan daya masa tidak mengizinkan aku untuk fokus pada bisness gadget..huhuhuhu!

******************************************************************

READY STOCK ( original device )

Samsung Galaxy 7.0 plus
Samsung galaxy y
Samsung galaxy note
Blackberry torch
Blackberry 9780

Berminat boleh pm saya di SINI ....







8 comments:

eelobor said...

glamer ko makkk.....

Fazleyatul Aini said...

guna gdex la kak lain kali

kurus said...

oo amy jual gadget juga .. hurmm awat akak x tauu erk ekkeke :)

azieazah said...

Antara BB dan Samsung, mana lebih berbaloi?

☾SHiemaCMa786☾ said...

ada bca pasal ni kat status fb amy..alhamdulillah...sampai pun..

atuk said...

Assalamualaikum Amy

setia menunggu.....he he

Wassalam

Tea said...

walla bisnesss baekkk punyaaaa..

Unknown said...

rasa syukur sangat2...
jam 5 petang baru ditangan...
terima kasih amy...

buat kamu

http://ruhayurazali.blogspot.com/2011/12/siapa-kata-bersahabat-dalam-blog-tak.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign