Dec 8, 2011

Ulangtahun kelahiran suami tercinta Ziela Jalil


Salam pagi khamis..

Aku rindu sangat dengan Sinar Raudah. Tapi apakan daya semuanya harus di ketepikan dik kerana masa dan faktor kesihatan yang tidak mengizinkan. Hrmm..jangan risau ok aku sihat walafiat cuma sejak ke belakangan nie aku rasa agak pelik sikit pada diri. Nak mengadap lappy pun x boleh dan lebih ketara lagi bila naik kereta..sure aku pening teruk dan uweks²..terseksanya la... 

Ada setengah yang cakap itu sebab liquid dalam kepala aku x balance dan ada pula yang kata sebab tekanan darah aku rendah. Tapi apa yang pasti masa check darah hari tue doc kata darah aku ok.. Liquid tue x berapa pasti...tapi kenapa perlu pening macam nie huhuhuhu!Nak kata pregnant x de pulak! hai la awat ye!

Aku sekarang nie jadi fobia nak naik kereta dah.Naik kereta x sampai 5 km pun dah pening bagai. Segala isi yang ada dalam perut nie habis semua keluar.Hai la dulu masa pergi holiday di Langkawi , aku dah pernah kena macam nie lepas tu hilang..nie kena lagi! aduhai..sapa² pernah kena macam nie please share dengan aku boleh...


Ops! banyak pulak berceloteh sampai lupa topic asal. Cuba u all tengok gambar kat atas nun. Masih kenal lagi?? yap ! Itu gambar Puan Ziela Jalil dan Allahyarham suami nya. Tadi aku sempat lihat di facebooknya berkaitan tarikh hari ini. Menurut kata beliau hari ini adalah hari ulangtahun Allahyarham Megat Junid Megat Ayob..Marilah kita sama² sedekahkan al fatihah, moga rohnya di cucuri rahmat dan di tempatkan di kalangan orang² yang beriman... Al FATIHAH







19 comments:

faraherda.razalan said...

Al-Fatihah!

Ayuni said...

maybe betul kot sis pregnant....

Anum said...

al-fatihah

Adzrien Shoppe said...

Alfatihah... amy minum air kosong banyak ye.

Misz-ella said...

KC hrp amy cepat sehat spt biasa.

starzieti said...

cantiknye ziela mase mude. da tua pun still cantik. :D

Hudalatip said...

Amy jaga diri la yea..kadang kita pun pening gak tapi takdelah sampai muntah2 gitu..alfatihah utk arwah suami Ziela..

munna said...

Al-Fatihah..semoga roh arwah di cucuri rahmat

Unknown said...

comelnye zila jalil

aanie said...

liquid dlm kepala?? macam mana tu ye?
tc amy...

mamaijat said...

...Al fatihah..semuga Pn Ziela akan terus tabah menjalani kehidupan biar pun tanpa suami di sisi...amin.

Unknown said...

adikku amy..
kasihannya pada kamu.. dik, dok ada minta kamu ambil apa2 ubat tambahan tak?
jaga diri ya dik

al fatihah buat allahyarham. moga ziela tabah menghadapi dugaan kehidupan tanpa suami...

Dr K said...

Salam amy.

Saya dah lama tak komen kat sini..hehehe..just nak tanya, u dah betul betul sihat? sebab last month katanya u kena denggi kan? sampai ada khabar angin tak bertanggugjawab kata bad things about you.

Saya doakan awak sihat..

nurkaloi said...

al-fatihah ~~~

maszmadi said...

al-fatihah buat allahyarham...

azwa amani said...

mudah2 kesakitan itu membawa khabar gembira.. huhuhu :) akak take car eookey..syg akak...

al-fatihah untuk Allahyarham..

Panglima7 said...

Assalam Amy....Semoga Amy sihat dan ceria selalu.
kita doakan semoga rohnya ditempatkan di kalangan org yg beriman dan beramal soleh. Aaamin.

@e_da said...

alfatihah.. nampak sweet pic mereka

Sheherazade said...

Al-Fatihah

ha'ah,pening2 ;)
take care

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign