Dec 22, 2011

Dapat hadiah dari blogger terkenal

Senyum..tak perlu kata apa²..senyum :P... 

Dari semalam hingga ke hari nie aku senyum je..Wah! hati banyak suka tambah adaq bunga² lagi..hihi.. semalam petang masa en.hubby pulang dari kerja , dia terus melulu ke dapur bagitahu aku ada rakan blogger telifon dia. Serius aku pelik juga , pasal apa ada blogger telifon dia dan macam mane pulak boleh tahu no telifon en.hubby.. Hrmm dalam hati aku mati²an ingat Eelobor , sebab dorang dah pernah sembang ( dalam fb je la) mungkin ada tukar² no ke ;)... 

Tapi sangkaan aku salah  apabila en.hubby mention nama TOM. Lagi buat aku blurr , tom mane la pulak... Serius x boleh fikir masa tue , sapa pulak tuan empunay nama tom ni. Bila en.hubby dah tengok aku terlebih blurr terus dia tunjuk sesuatu pada aku...Aku ambil dan baca siapakah gerangan yang menghantarnya:)

Terkejut kejap bila aku lihat nama Cik Tom terpampang pada nama pengirim. Eh ni top blogger tue , dengan gembira aku bagitahu en.hubby. tak de la orang call rupa²nya en.hubby nak menyakat aku saja hihi...pandai dia kenakan aku petang² ye;) ...

Selepas minum petang baru aku bukanya dan sekali aku lihat ala comelnya.. serius cute sangat dan aku suka..thanks ye cik tom di atas pemberian itu. Ada tulis nama AMY lagi dan siap ada kad ucapan.. Serius aku sangat terharu dan berterima kasih banyak² kerana masih ada lagi rakan blogger yang ingati pada aku , walaupun pada saat ini aku lebih banyak menyepi dari bertegur sapa dengan u all.. ini kerana aku agak busy menguruskan perniagaan aku sehingga tiada masa untuk aku singgah dan komen seperti dulu.Tapi aku janji masuk saja tahun baru aku akan aktif semula seperti dulu. Serius aku sayang sangat rakan² di alam maya nie...

Bukan itu saja , selepas menonton cerita Nada Cinta , baru aku masuk ke dalam bilik untuk bersihkan diri dan solat. Masa aku masuk bilik tue , en.hubby dah siap solat dan sedang sibuk mendowdload apa entah di bilik komputer. Mata aku pula terpandang sesuatu di atas katil. wah ada something lalu aku pergi kepada en.hubby dengan perasaan teruja dan gembira , aku bertanya itu untuk sapa pa?? Sekali lagi en.hubby menyakat aku.Itu untuk mak we papa..huh main² la :( sambil buat muka manja :) hahahaha..En.hubby jawab suka tak..bila dia cakap macam tu je terus aku cakap suka thanks papa hihi....konon romantik la haha..

Im so happy sebelum ni en,hubby dah kasi gelang tangan ni kasi lagi..so sweet la dearr next time bagi lagi deh hahahahahaha....



Thanks Cik tom...





17 comments:

Anum said...

comeinya gift tue

Anonymous said...

wah amy tu..bg amy la..hehehe

faraherda.razalan said...

Wah! Rezeki!

zulkbo said...

salam..
ermm..tahniah
merapatkan ukhwah sesama
blogger...ingat Tom & Jerry
tadi..he he

Mimie said...

bestnyer dear dpt hadiah drp blogger...yg plg best dpt hadiah drp hubby...so sweet :)

Sheherazade said...

waaa,bestnya tahniah dear :)

Myra Jay said...

Tahniah ye kak :) Cantik!!!

& Happy Anniversary :)

eB said...

tanda persahabatan? cayalah :)

Aida Azryn said...

tahniah kak! ^__^

Unknown said...

cantik...

tahniah amy....

suka bila amy syer ttg gelagat kalian suami isteri..

sangat2 romantik dan ada jenaka.....
so sweet.. moga panjang jodoh kalian selamanya...

PS: kak nak minta abang emas gak lah.. hehehehe.. gurau

fieda said...

tahniah...best kan dapat hadiah dari kwn blogger..

☾SHiemaCMa786☾ said...

wah...bestnye..:p

Hanis Azla said...

best2.. hari dpt haidah ye amy.. mestilah suka.. Alhamdulillah..

aamalinaazman said...

alololo
comeeeii
sesuai dgn sy gak kot
sebb sy amy gak
kikiki

CIK TOM said...

alhamdulillah kalau amy suke..ciktom nk bg something kenangan kt amy..thanks sudi kwn ngan ciktom wlpn ciktom pun dh lm myepi dlm dunia blog..hee ;)

Adzrien Shoppe said...

tom cruise boleh, tom jerry pun boleh amy.. he..he..

nia marlissa said...

cute nye,beruntung kak amy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign