Jul 2, 2012

Blog bukan tempat aku lagi


Assalammualaikum....

Hari nie genap 2 minggu blog aku yang suam-suam kuku nie tidak berupdate.. kalau macam nie la punya rajin , memang blog aku boleh pergi jauh lagi nie.. jauh ke tengah laut sana dan tunggu masa nak karam.. huh!

Mood menaip entry hilang entah ke mana.. jari jemari nie macam nak taip hai hai bye bye saja pada anda-anda semua..Bila Kak Azie Azah ajak join group kite-kite aje , rasa malu nak join sama.. Malu kerana rasa diri sudah terpencil jauh dengan mereka semua.. Huwaaaa! sedis.....

Serius aku rasa blog bukan tempat aku lagi... Jiwa aku dah x serupa dulu , kalau dulu blog di jadikan no satu dalam rutin harian aku apabila online tapi kini blog dah jadi no ke berapa entah?? huhu.. awat la jadi lagu nie , hangat-hangat taik ayam betul la aku nie..

Tak pe la kita tunggu sampai bulan 8 nie , kalau aku x renew domain aku nie bermakna aku akan terus bersara dari dunia blog ini....Dan sudah pastinya ucapan selamat tinggal akan aku ucapkan pada rakan-rakan blogger dan reader-reader semua...sedis tapi mungkin itu jalan terbaik...



10 comments:

eelobor said...

Sama lah kita sis. Biar kan jer. Bila ada masa & feel nak update baru buat. Jgn di paksa sgt & tidak meniru org lain. Yg penting ikut keselesaan kita

kurus said...

alorr ayuu
awat macam tuu
sedihh akk dgr
hope ayu fikirkan balik ye dikk
sedih nieeeeeeeeeeee :(

Kakcik Seroja said...

Sayangnya kalau Amy tinggalkan dunia blog... Melalui bloglah kakcik mengenali Amy. :(

Lelaki Ini said...

lama gak tak singgah kat teratak akak ni...hehehe,...

me suya said...

kenapa sampai perlu bersara kak.. alaa, renew je.. then update jrg2 pun xper..

dear anies said...

pasai pa ni?

Salina@IbuAqil said...

Amy,
Rindulah akak nanti.. ;(
Walaupun amy x rancak menulis..
Tp akak msh sudi membaca..
Walau sebaris ayat..
Amy take care ye.. ;)

eima said...

la nape ni amy ..aku masih suka baca tulisan ko yang ...

☾SHiemaCMa786☾ said...

huhuh..kenapa begitu??

Sheherazade said...

sedihnya,jgn la amy :'(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign