Oct 19, 2010

AKU SEORANG LESBIAN SUKAKAN WANITA


Aku nie lesbian..
ada nampak macam lesbian ke..

'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
Serius aku x suke kalau orang guna id anonymous... kalau betul nak komen just tinggalkan je la id tue bukanya aku nak cari pun..kan x pasal2 aku dah marah sebab jadi tanda tanya ha...pape la cik anonymous buat pengetahuan saudari/saudara , kamu nie dah salah faham ok... next time plss read carefully ye... geram aku apa dia ingat aku nie lesbian ke nak cakap macam tue...


Sah la si anonymous nie x faham apa aku tulis , memang la aku tulis dekat profile aku ' i am besexsual' tapi itu bukan bermakna aku macam yang si anonymous maksudkan... terang2 aku tulis kat situ aku just bergurau..aku kan suka buat ayat gempak , padahal benda tue x de pape pun.. adoi laaa , harap semuanya jelas ye...

8 comments:

Ayu said...

salam..haha..sian u amy..ni kes x baca habis la ni..huhu..

Kak Amy said...

tue la pasal sian amy tau huhuhu!~

Hazzy Ishak said...

baik tukar sebelum benda tak elok terjadi.

Ckin Kembaq said...

haha..dia salah faham or dia mmg sgaja nak timbulkan kontroversi la tu..haha ish2.

eima said...

hahaha ...
nasib la ..sape suruh tulis cam tuh ..memula aku baca pun aku konpius ..haha
tesian ko ....

Nur Azila Ismail said...

org tu sudah salah mangsa . hehe

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

sbr je la...x bc betui2 org tu..

chocolate.aholic said...

ala cina nyew...sabar je la meyh ye kak..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign