Oct 28, 2010

MASYUKKK TAPI GEMBIRA DALAM KESEDIHAN




Masyukkkk!!! ini bulan boleh enjoy...apa?? nak tahu dari sape.. tue yang kat atas tue .. yeszaaa dah pastinya dari en.nuff , perghhhh!!!! macam x caya je itu angka sudah bertambah , cepatnya en.nuff tambah ye , baru hari ahad hari tue lihat tambah sikit , hari nie skodeng lagi sudah naik lagi.. sape x sukekan happy owwww....(",).. alhamdulillah rezeki, amin...

Tapi dalam kegembiraan aku nie ada jugak sedikit sedih , eh bukan sikit tapi banyak.. iklan yang suka berlegar2 di rumah aku tue sudah bertukar menjadi ME la..sangat la sedih sebab iklan2 tue la yang selalu kerap keluar menari2.. 5 iklan sudah bertukar statusnya kini cume tinggal 3 saje lagi di BE... aku kena hargainya sebelum ianya pun bertukar status.. en.nuff kesian la aku , x mau la tukar 3 kesayangan aku tue heheheheh...(",) aceh boleh pulak.. ape2 pun lepas nie aku kena jaga 3 kesayangan aku nie baik2...kena lebih rajin ye amy syaquena...caiyokkkkkkk!!!!

p/s : esok dah start out station seminggu , aduh macam mane nie.. aku akan cuba usahakan untuk mengupdate rumah aku nie.. x mau buat 3 kesayangan aku nie merajuk...alalalalala (",)

26 comments:

No name said...

selagi dia ada jalan jer smpai patah kaki.. bg meletup skit amount BE tue.. hehehehe

mizayusof said...

conrats sis :)

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah banyak tu...cayok2 k

Kak Amy said...

salam lizzie..

kalau boleh memang nak uat camtue pun hehehehe...tamak2

Ummi AmnaAmzar said...

tahniah..tumpang gumbira!

Kak Amy said...

salam miza..

thanks dear..

Shafa said...

segannya nak tanya... tapi nak tau la.. macam mana nak dapat Buffered Earning ye?

sahromnasrudin said...

selamat bekerjaya

Kaseh NazLieza said...

chaiyok2 kak..

Kak Amy said...

salam ummi..

terima kasih ye..

Kak Amy said...

salam anje..

alhamdulillah rezeki amin...

Kak Amy said...

salam sweetheart..

amy pun x berapa pasti , yang amy tahu kalau kita boleh maintain uv kita morethan 100 pasti ada BE...

Kak Amy said...

salam sahrom..

mekasih ye

Kak Amy said...

salam adik manis..

thanks kaseh..

Fazleyatul Aini said...

blanje kiteee

Kak Amy said...

salam lya..

jom saya belanja hehehe..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

dasat la...dpt gk BE byk cm tu..aku ni hampehhhh....meh tlg naikkan nuff aku..kakaka

Nazz@Purple said...

masyuk ehh..meh sikit..

Kakcik Seroja said...

Salam Amy.. dah nak gerak ke Penang, ya? Hati2 di jalanraya dan semoga selamat walau di mana berada.

Kakcik pun tengah fikir nak tebus duit dari Mr Nuff tu.... :)

::..dYa..:: said...

Wah sonok nyer
duit masyukkk yer

i follow :)

PCL said...

salam Amy..,
cmner nk ckp kt nuff ni p@kcik nk ajak dia menari sama2 ker dlm umah kita...anyway Tahniah atas usaha anda.

PCL said...

salam Amy..,
cmner nk ckp kt nuff ni p@kcik nk ajak dia menari sama2 ker dlm umah kita...anyway Tahniah atas usaha anda.

Ayu said...

salam.
lambat bw ari ni..
waa,bestnye..nnt kt balik kb blanje yek..hihi ;)

Tieah Madian said...

Tahniah..
Dpt BE ek..
Nnt boleh lah bnja mkn..
Ngee.. :)
Xpe, buat lah entry autopublish..

ardinihumaira said...

wahhh tahniah :D

Miss AZ said...

ok lah tu.. byk juga ada 3 BE :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign