Aug 11, 2010

LOST CONTACT~TERKEJUT~SALAM TAKZIAH


salam ramadhan semua...

first day berpuasa
alhamdulillah buat masa ini x de masalah
wisau jugak sebenarnya
aku ada gistrik tahap kritikal
harap x de pape la
semoga doa aku pagi tadi di makbulkan
di permudahkan segala urusan hari nie
amin...

urmm...
actually aku nak cite sesuatu mengenai
berita yang aku terima semalam
betul2 mengejutkan aku
macam nie..

semalam..
dalam aku dok sibuk komen dalam facebook
tiba2 aku terjumpa page salah seorang
kuarga adik angkat aku
so aku pun bertanya la
sama ada abg dia mempunyai fb ke tidak
jawapan yang aku terima sungguh mengejutkan

dia jawab abg dia dah x de..
aku terdiam dan tergamam
ish betul ke nie..
aku cube minta penjelasan lagi
takut pula kalau salah tafsir
kali kedua dia jawab benda yang same juga
abg dah x de almost 5 years..
kemalangan jalan raya..
sekali lagi aku terdiam

innalillahiwainnailaihirojiun...
betul ke apa yang aku dengar nie
macam x percaya je
dah lame lost contact
tahu2 dia dah x de..
takziah buat kuarga arwah
semoga rohnya di tempatkan
di kalangan orang2 beriman

al fatihah...
amin.






7 comments:

Kak Amy said...

thanks dear...

azhariahzuber said...

kata Allah setiap yg hidup pasti akan pergi...

Kak Amy said...

salam..

betul la alfa cume agak terkilan sebab dah lame lst contactkan..x dapat jumpa huhuhu:(

AngahSayang2314 said...

salam ramadhan


angah ucapkan juga salam takziah buat keluarga
lama sungguh tak kunjung sinii rindu rasa ngan amy
selamat menjalani ibadah pose

Kak Amy said...

salam angah...

selamat berpuasa juga..nanti amy datng singgah teratak angah ye

Acik Erna said...

cik amy..takziah..dan al fatihabh buat arwah..sedihkan..lama tak dengar berita..tau2 dah tak de..

Kak Amy said...

salam kak erna..

sangat sedih kak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign