Aug 2, 2010

MAAF~BALIK HOLIDAY~X SIHAT

salam...

hari nie baru dapat menjengah sini
barang2 kawan kita baru nie pun
x dapat di poskan lagi..
maaf sangat2..
balik dari holiday aku x berapa sihat

aku di serang sakit dada
sesak nafas dan kepenatan
nie kali ketiga aku di serang
aku sangkakan ada masalah jantung
wisau dowh...

so malam semalam dalam hujan
aku gah kan diri pergi klinik
takut gak siap pasang wayar
dekat kaki dan tangan..
doktar cakap x de serius sangat
just mascular pain..

alhamdulillah x de yang serius
cume aku perlukan banyak rehat
harap dua tiga hari nie lepas makan ubat ok la
this week nak travel jauh...
doakan aku ye kawan2..



15 comments:

Yaya said...

sian..take care yer, makan ubat tau...klo takde yg seriyes takpe la ...jaga diri.

Kak Amy said...

salam aleeya...

thanks ye

Kakcik Seroja said...

Semoga segera sihat seperti sediakala. :)

Kak Amy said...

salam...

terima kaseh kak cik..

Ibu Sayang said...

Salam Amy,

Jaga kesihatan tu...jangan kuat2 sangat kerja. Lepas ni makan ubat & ikut nasihat tuan doc.

atuk said...

Assalamualaikum Amy

saya doakan supaya senantiasa dlm sihat senantiasa, agar dapat beribadat dgn sempurna dan untuk hubby sekali

Wassalam

kasihibu said...

semoga amy cepat sembuh..penat berjalan dan cuacalah tu.. ;p

Acik Erna said...

cik amy..banyakan rehat..semoga cepat semboh..

Kak Amy said...

salam..

terima kasih ibu

Kak Amy said...

salam..

terima kaseh atuk

Kak Amy said...

salam..

terima kasih ibu

Kak Amy said...

salam..

terima kasih kak erna

yanamib said...

mascular pain? byk angkt berat ke?xpun slh postur duduk/angkt benda berat..emm get well soon sis =)

Kak Amy said...

salam yana...

salah postur tido la dear...anyway thanks ye

AngahSayang2314 said...

ambil masa untuk rehat yerrrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign