Feb 2, 2011

Holiday time , now di airport sudah untuk ke...




Selamat malam...

Sekarang Aku sudah berada di lapangan terbang Sultan Yahya Petra untuk ke Kuala Lumpur. So kalau dah berada di lapangan terbang , itu bermakna percutian aku tetap di teruskan walaupun badan tidak berapa sihat. Malam nie aku bermalam di rumah adik perempuan aku di Sepang dan pagi esok baru bertolak ke Melaka. Bonda dan ayahanda pun akan bertolak dari Ipoh hari yang sama. So we all just berjumpa di rumah aunty aku di Alor Gajah. Actually percutian ini sangat singkat coz en.hubby tidak dapat cuti lama. Sabtu petang kami dah gerak balik ke Kota Bharu. Kiranya malam pertama tido di rumah uncle hubby dan malam kedua baru di rumah aunty aku , fair kan....

Next week pula akan ke Sungai Petani untuk hantar en.hubby kursus dan kemudian aku ke Ipoh untuk selesaikan urusan keje. Selesai kursus en.hubby akan ke Phuket Thailand pula atas urusan kerja. Wah lama lah Sinar Raudah bercuti. Bukan cuti dari update ok tapi cuti dari blogwalking. Mana sempat aku terjah aku akan terjah mana tak sempat tue maaf la ye jangan berkecil hati pula...Anyway di kesempatan ini aku nak ucapakan selamat tahun baru cina bagi seluruh rakyat malaysia yang menyambut perayaan ini..Gong Xi Fa Chai


19 comments:

maizatul suraya said...

cuti sakan itu satu kemestian! hee:)

Unknown said...

selamat bercuti...
minum air banyak2 ye..
nanti sihat la tu..:)

zura_habibhaariz said...

selamat bercuti amy..

BuDaK cOmOt said...

Alor Gajah ader area yg dah naik air....so, hati² okay....

happy holiday...

cheers!~

Bunga said...

slmat bercuti..

Fazleyatul Aini said...

wahh byk trip ni. take care ye =)

Tuan Din said...

Pengumuman dari DCA :
kesemua lapangan terbang di Malaysia ditutup akibat banjir... juruterbang2 sila mendarad di UTAH!!

Abd Razak said...

السلم عليكم ورحمة الله

Moga dipermudahkan perjalanan pergi dan kembali..

Hairun Azmi said...

Selamat bercuti ...

Rakyat Malaysia baca 2 buku setahun

Lelaki Ini said...

wah!
bes la ko ek bercuti!
haha!XD

Panglima7 said...

Assalam Amy.

Amboi amy.... seronoknya bercuti. Panglima gak tinggal sorang di sini...huhuhu
Moga selamat pergi dan pulang kembali yea...
jgn lupa ole-olenya....heeeee

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

have safe and fun journey ya sis:) take care!!!

apdm said...

salam pagi khamis =)

sakan berjalan tu kak =)

azieazah said...

Selamat bercuti AMY.
Moga enjoy sepanjang percutian bersama keluarga.

Nanti jangan lupa upload gambar, nak tumpang tengok...:)

ibuintan said...

selamat cuti-cuti Amy... hepi okey

☾SHiemaCMa786☾ said...

wahh...bestnye g bercuti2..

selamat bercuti2 malaysia amy...~~
:)

Fida Husain said...

best nya jalan2

me suya said...

waaa dtg penang nampaknye.. welcome^^

eelobor said...

kuat jalan2 la dia nie. hehehe, best nyer....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign