Feb 3, 2011

Tag dari kak ieda ' If i have rm100 '


Lamenya tak jawab tag dan ada tag dari sesetengah blogger yang masih aku tak sempat jawab. Ada juga yang aku terlupa siapakah yang telah tag aku sebelum nie. Itulah kelalaian aku tak pernah nak amek serius dengan sesuatu pemberian jadi macam nie la..Maaf ye aku akui itu kesilapan aku suka menangguhkan sesuatu perkara tapi semua tue bukan sengaja banyak perkara yang harus di beri keutamaan..Harap semua faham ye..

Ok tag kali ini datangnya dari kak Eida .Thanks kak kerana tag amy..Ok tag nya berkenaan dengan wang ' If i have rm100 ' apa korang nak beli ? kasut ke , baju ke , teddy bear ke , perse ke apa-apalah yang korang nak beli. As long as rm100 below. So saya bermurah hati untuk hadiahkan kepada anda...

Jawapan : Nak beli kasut untuk tambahkan lagi koleksi yang ada...


  1. Upload pic barang yang anda idamankan - Ok siap
  2. Nyatakan sebab anda mahukan barang tersebut -Minat mengumpul kasut
  3. Follow blog aunimiyukie (nak ramaikan kwn2) - Sudah follow
  4. Buat entry bertajuk ' If i have rm100 ' - Ok bereh
  5. Letak banner di sidebar blog dan linkkan terus ke entry ini - Wokey
  6. Tag pada 3 kawan yang lain - Aku tag pada pengunjung yang rajin nak jawab , silalah amek
  7. Jangan lupa tinggalkan komen dan link selepas itu - ok Settle.

Tarikh tutup : 10 Feb 2011
Hadiah : Of couse la barang yang anda idamkan



10 comments:

azzey said...

All the best ye. my princess pon join gak ni..:)

::FAIZ:: said...

klu free nak buat la... hehehe

Fazleyatul Aini said...

beli topup 10 hengget 10 keping. hehe

☾SHiemaCMa786☾ said...

if u hve rm100~~

gud luck amy...

Tieah Madian said...

Mana pic tu?
Tak buat entry ke?
Pelik je baca tag ni..
Hahaha..


Latest entry : Istimewa di Hari Ulangtahun ke-23 Deen Hotfm

d_tieah said...

Ke saya yang tak faham?
Hahaha..

Latest entry : Istimewa di Hari Ulangtahun ke-23 Deen Hotfm

Miss AZ said...

wahhh mcm menarik je..
nak join gak lah :)

Tuan Din said...

wah!! cantik2nya kasut...

me suya said...

all the best kak amy^^

white rose said...

amy, mane senyap nih?

bercuti2 ke?

wah, rajin jawab TAG tuh...

hikhik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign