Feb 21, 2011

LoveForever Contest



Second tag dari Adik Bani. Thanks ye ibu coz tag mama..
Gambar yang aku pertaruhkan gambar honeymoon..




Mengapa si dia menjadi pilihan anda untuk contest ini

Urmm.. dah nama pun LoveForever contest jadi sudah semestinya aku letak cik abang sayang hehe.. Husband is number one selain ibu bapa dan keluarga. Jadi tak kan la aku nak letak orang lain pulak kan nanti merajuk pulak cik abang aku hehehehe..Tak de la gurau je.. Bila kita dah berumahtangga nie suami mestilah di beri keutamaan , so the best choose is cinta hati aku..

Bahagian pada muka si dia yang buat anda tertarik pada si dia

Adoi kena oyak juga ke.. Malulah hehe..mengada-ngada la pulak * menyampah aku*.Actually banyak part dekat muka dia yang aku suka. Terutama sekali pada batang hidungnya yang mancung dan pada matanya yang galak gitu * galak ke! ke besaw hahaha* jahatnya....tapi serius aku akan cair dan kalah dengan matanya. Kira memang x leh nak kelentong or sorokkan pape la. Bile bertentang mata je pasti segala2nya aku ceritakan huhu..ada pakai pape ke laki aku nie! Ops mata orang jujur ok hahaha...* ayat kasi puji sikit*..

Kenangan paling indah anda bersama beliau

Terlalu banyak kenangan terindah bersama. Bagi aku setiap saat aku bersamanya adalah kenangan terindah sebab en.hubby memang pandai hiburkan hati aku. Walaupun dia seorang yang pendiam berbanding aku yang banyak mulut tapi dia sangat kelakar. Ada je yang dia nak usyik dan buli aku* tak ada anak boleh la hehehe*. Kenangan yang paling aku x dapat lupakan adalah masa honeymoon kami di kota London * sebab tue aku letak pic nie*jangan marah ha!

Kenangan yang menyukarkan bersama si dia

Masa kami berdua terpaksa berjauhan *time couple* dulu. Husband kena tukar kerja di KB dan aku pulak kena tukar ke Ipoh. Dik kerana En.hubby tak nak tinggal berjauhan , akhirnya selepas berkahwin aku mengambil keputusan berhenti kerja *walaupun time tue aku baru di naikkan pangkat sebagai manager di branch ipoh*. Terpaksa korbankan kerjaya demi si dia hehehe.. jangan marah ar kalau rasa loya2 nak muntah dengar ayat aku nie pas habis baca boleh la ke muntahkan hahaha...

Tarikh tutup
8 mac 2011
11.59pm


Jom join aku tag semua orang...


17 comments:

kasihibu said...

bak kata p ramlee
lubang hidung mu tetap menjadi pojaannnn.....

good luck ;p

KUREKURE COMEL said...

comel sgt....hehehe....
hope korang berbahagia smpai ke syurga ye....

Kaseh said...

sweetnyaaaa hehe...

Adinda Amy Sensei said...

pasangan bahagia...moga kekal berpanjangan....

Lelaki Ini said...

tu mesti gamba honeymoon kan kak?
hehe..

me suya said...

sweet
hehehe akak, comel header baru..
hope long-lasting forever dgn inche hubby.. good luck sis

hentian said...

tkasih komen blog IM.

memang orang yang paling dekat dan patut paling disayangi adalah teman hidup kita.

akhmal berubat di kulim, taman cendana. bomoh tu dipanggil sebagai 'on' sahaja..

atuk said...

Assalamualaikum Amy

moga beroleh kemenangan

lama tak kemari
bertambah ceria

ps saya ada email kat amy
ada terima ke

Wassalam

white rose said...

pergghh...jeles laa...
smoga korang berbahagia & hapy slalu n cepat2 dapat baby...

Fazleyatul Aini said...

good luck. rajin amy buat tag. saya ada 2 tag tersusun tak buat2 lagi. huhu

Bunga said...

selamat berbahagia..

sahromnasrudin said...

jom join..support rakan blogger kita...

Tuan Din said...

Semoga kalian berbahagia sehingga akhir hayat...

JunAina said...

masa2 manis perggghhh...sekarang pun still maniskan amy?

macam best jerk tapi kena fikir2 dulu...

::FAIZ:: said...

so sweet.....

Riha NCL said...

dulu keja bank ke?

niesz said...

gud luck kak!sweet nye!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign