Feb 22, 2011

Lawak tak berapa nak lawak ! apa punya sengal la


Lawak yang tak berapa nak lawak , tapi kalau di fikirkan balik memang geleng kepala di buatnya.. Apa punya sengal la aku nie..Memandangkan hari nie hujan dari pagi , jadi dah tentulah cuaca mendung je.Kalau dalam bilik tue nampak gelap je , sedap kalau bergelut dalam selimut.. Mesti lena di buai mimpi tapi aku tak tido pun just settlekan beberapa keje. Dalam asyik membuat keje tiba-tiba terasa macam nak ke toilet melepaskan hajat kecil. Tapi yang peliknya selalu kalau gelap aku pasti akan onkan lampu tapi tadi aku biarkan saja gelap* tak de gelap sangat masih ada cahaya lagi*. Tiba-tiba masuk toilet aku nampak satu benda panjang berlengar atas lantai. Dah la lantai warna meroon so memang tak dapat di pastikan benda apa itu. Habis apa lagi , aku lompat dari dalam toilet ke sliding door.. Cuak dowh! Darah naik 360 darjah. Aku sangkakan anak ular atau cacing tadi.. Lepas dah hilang sikit rasa cemas tue baru aku onkan lampu. Masa on lampu bersumpah seranak aku. Rupa-rupanya benang kain tersangkut dekat seluar dan jatuh ke lantai. Buat cuak je...... Pastu terus call en.hubby cite.. Apa lagi kena ketawa la.. hampeh!



22 comments:

aanie said...

haha..sy pun saspen gak klu camtu...hehe...

Unknown said...

hahahhahahah..
amy..ayu pernah kena macam kamu

bukan lawak..tapi sangat takut oooo

ahmad humairi said...

gah, gah, gah (gelak moden).

atuk said...

Assalamualaikum Amy

sesekali buat pergerakan pantas
mukin itu senaman
he he

Wassalam

Anonymous said...

sib baik xrebah kt situ

IMANSHAH said...

saya ulaq masuk umah pun hado

Asri Alam said...

agak2 lompatan boleh pecah rekod lompat jauh tak? haha

Panglima7 said...

Assalam Amy, Pandanan mata kita tak pernah menipu. Jika kita ternampakkan sesuatu sekilas pandang, memang ada la sesuatu benda tu...
Alhamdulillah laa kerana benda itu tidak seperti yang difikirkan oleh akal fikiran kita. bagus laa kerana alert. Sekurang2nya jika betul ular kita dah take precaution. Betul tak?

Lelaki Ini said...

kah3!
lawak a akak ni..

Anonymous said...

nasib xjatuh..heehee..nice blog..follow u..follow me back..:)

apdm said...

salam

kelakar3..nak gelak tapi kesian..huhuu

me suya said...

moral of the story:
jgn lupa on lampu bila masuk bilik air.. hehehe nanti xde la gelabah cam ni dah~

sahromnasrudin said...

huhuhuh..ingat ular ape td hahahahahaa

Fazleyatul Aini said...

hahaha. nasib baik melompat tak tergolek. tandas licin wooo
hati2 ya

::FAIZ:: said...

hahaha

ibu qaleesya said...

ahahhaha melatah la tuuuu

Anonymous said...

tulah kekadang kitanie dok takut n cemas semacam n mulalah otak hantar maklumat katanya umah ada hantulah binatang buaslah.huhu padahal benda lain.hikhik

aibaks said...

uih.. tebal plak kain benang tu disangka ular.. hehe.. seb baik bukan ular betul..

Lieya said...

Hahahahhaa aku pun nak ketawa gak ngan cite ko nie amy... lawak lawak lawakkk

A.s.t.i.n.a said...

ewww imejin betul2 ulor.. urssskkk

niesz said...

hahaha..nasib x melompat..

Izan Ishak said...

ada2 jelah amy ni. nasib baik benang je. lain kali jgn lupa pasang lampu tau~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign