Feb 19, 2011

Segmen senyum tak nampak gigi Tag dari Puan Bee


Salam hari sabtu..

Hari nie hari untuk menjawab tag.. First aku dahulukan dengan tag dari Puan Bee.. Segmen senyum tak nampak gigi.. Alamak ada ke pic aku yang senyum tak nampak gigi , rasanya semua pic nampak gigi terutama gigi depan ku yang jarang nie.. huhuhu.. Tapi tak pe aku cuba cari balik pic2 lame kot-kot ada terselit yang x nampak gigi ke .. ala-ala senyum kambing gitu.. Eh jap -jap rasanya gambar profile blog aku nie boleh kot sebab senyum memang x nampak gigi ha.ok aku pertaruhkan gambar nie la ye!

Tadaaaaaaa!!!!



Masa untuk tag orang pulak ?

Terbuka kepada pengunjung sinar raudah
rajin-rajinkanlah diri anda ye!

21 comments:

Fazleyatul Aini said...

wah manis gitu

A.s.t.i.n.a said...

cantekkk aaaa... cam muka pelakon tuu

eelobor said...

saya pun patut kena masuk gak segmen nie sebab memang kalau senyum akan tutup mulut rapat2 sebab x de gigi. nanti malu... hahahaha

Unknown said...

Amy.........

good luck.....rasa2 boleh menang tu..

manggosteen said...

nak join gak la..

Cik Ina Do Do Cheng said...

salamzirah, terima kasih singgah tempat makcik.


memang sah tak nampak gigi, good luck.

lupa makcik kalau senyum pun suka tak nampak gigi, malu nak tunjuk gigi yang tak berapa cun.hua hua.

JunAina said...

senyum dah manis tu...harap2 boleh menag le tu...

anie,Nagoya said...

salam kunjung.

terima ksih sudi ke teratak comel kita.

n salam kenal.

geram lak tgk tang bibir....ikhlas tau.

white rose said...

hahaha...
amy, semoga berjaya ye...
nanti dah menang, letak gambo nampak gigi pulak...

aanie said...

GOOD LUCK AMY...

Aida Azryn said...

Gudluck! :)

Liliyuli said...

muka sis mcm muka kawan sekolah saya la..hehee

Asri Alam said...

mcm tak senyum ja. aku tak baca sampai habis. sampai kat ulasan gambar ja. hehe

sarah-najwan said...

akak pom salu amik gmbr..iklan kolget..hehe

semoga berjaya

Anonymous said...

kalau la pict ni jadi taruhan.. boleh menang ni.. ahaks2

Sharinginfoz said...

macam2 jenis contest le pula

Adinda Amy Sensei said...

as salam sinar raudhah...

mudah mudahan berjaya..:)

salam persahabatan..

ghost said...

contro...control senyum tuh..

ramai ek join contest nih.gud luck utk para contestant..

Bee said...

manis tau ! hee

cek chun said...

pewitttttttttttttt

niesz said...

gud luck kak! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign