Mar 13, 2012

Bodoh punya jantan , x de keje lain apa?? sial betul la..



Hari nie x de mood sangat..Dari semalam x tido gara² perut meragam.. Berulang alik ke toilet, cerry berry pastu muntah².. Tak suka betul la kalau perut meragam. Nie la akibatnya kalau terlebih makan kenduri.. This week banyak sangat undangan perkahwinan..Sehari sampai 3 , 4 tempat pergi..sekarang hamik kau.. berdodoi sakit dari malam tadi.. Pagi nie awal² lagi dah bagitahu MIL x dapat ikut pasal sakit perut.. Lepas subuh tadi terus makan pil chi-kit teck aun tapi untill now x de rasa lega lagi...Tersekso la weiii...

Lepas en.hubby pergi keje , aku  terus sambung tido balik..dapat la lena kejap sebelum kembali berulang alik ke toilet. Telifon pun aku off x nak ada gangguan dari mat bangla.. Mood tak baik nie mula la nak hangin je..kang salah sikit confirm kena sembur huhuhu!..

Dalam x de mood nak juga skodeng fb mane tau kot² ada order masuk hari nie.. So aku pun buka satu persatu mesej di inbox.. Sekali terbaca satu mesej nie , menyirap darah aku wei.. Betul² kurang ajar.. Baru malam kelmarin aku merungut dekat en.hubby gara² ada jantan² yang x bermoral dok mesej aku macam²..Serius aku rasa x selesa sangat!

Kadang aku tak faham dengan orang jenis macam nie. dah terang² tahu aku dah berlaki lagi nak menggatal. Jangan ingat aku layan semua orang, korang boleh nak amek kesempatan pula. Aku tegaskan di sini ye! aku hanya akan melayan customer aku sahaja..yang mane bertanyakan mengenali produk yang aku jual..kalau sebaliknya sorry la aku memang tak berminat...Lantak korang la nak cakap aku apa , janji aku masih tahu jaga kehormatan aku sebagai seorang isteri..

Tolong la!! fb tue tempat aku cari makan bukan tempat aku nak menggatal so x payah la nak kasi panas line pulak! now aku nak berfb pun jadi x de mood...hampeh betul la dorang nie..Nie la salah satu sebab kenapa aku x nak kasi no telifon pada orang..sekadar berurusan di fb je..sebab perkara begini la. Cukup la sebelum nie aku pernah di ganggu dengan panggilan misteri , boleh di katakan hampir setiap malam aku terima panggilan misteri tue.. Serik sangat!


Jantan nie sangat kurang ajar..


















22 comments:

munna said...

SERAM KAK MUNNA BACA YG MAMAT PERTAMA TU... DIAORANG NI DAH TAHU BINI ORG PUN NAK KACAU LAGI...

Bionic women said...

bo layan ler manusia sebegini, amy..
dah x laku sangat ler tu agaknya..hehehe

ramai jugak peminat amy ni ek..hehehe
"jgn marah tau amy, sajer gurau2"

Hudalatip said...

hmm, lain kali jangan layan amy..memang sakit jiwa je kalau layan orang perangai cam gini kan.

Cik Puan Kocik said...

memang sengal jantan tuh! huh....

ieda Qema said...

bahayanya cam nih sis amy,....

☾SHiemaCMa786☾ said...

Sabar lah amy..

norhidana said...

aduhla diaorang nih kn
tak reti or mmg sengaja kan...
sbr lah kak ek...

mmg kurang ajar sekor2

Fariza said...

erkkk. ada juga kan manusia mcmtu. adakala mrk ni suka main2 je. hati2 ye.

arituarini said...

masalah btul kalau de org mcm ni..harus hormati status org lain..

Anonymous said...

ishhh !! menakutkan je...remove je kak ..

syazana amira said...

eee.. bodo nya laki cmtu.. laki2 camni lah nana tak suka.. tak respect orang langsung..

SN said...

takyah dilayan kak .

Ckin Kembaq said...

adeh..bahaya betul..

Kamsiah yusoff said...

block j amy jantan2 miang mcm tu...tu bkn serius nk beli barang...tp nak mengatal...

Cik Ecah said...

eeeee gilerrr punya jantan....memang **** pun dia ni...
xpaham bahasa...

Hanis Azla said...

naik bulu roma baca msg2 macam tu.. mmg sgt kurang aje.. merosakkan mood org aje..

Myra Jay said...

Astaghfirullah, macam2 manusia ni suka ambik kesempatan..
Sabar ye kak..

echa takashimaya said...

jangan layan. itu la keburukan fb :(

eelobor said...

isk isk isk

Panglima7 said...

Forward jer kat Panglima, tahu laa Panglima ajar mereka ini.

Liza @ Adzriel AB said...

pendapat kak liza jika messagenya beri salam, apa khabar atau yg tak berkenaan produk tu amy jgn reply lansung. senyap je. jgn beri dia next step.

Sheherazade said...

mcm2 perangai kan,saba ok dear
t.care

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign