Mar 2, 2012

Rasa bersalah dengan blogger nie



Firstly aku nak minta maaf sangat² pada seorang blogger ni.. First time berurusan dengan aku dah ada masalah. Serius aku rasa bersalah pun ada , rasa sedih pun ada..bersalah sebab dah dua kali terjadi perkara yang sama..sedih sebab x dapat nak puaskan hatinya..Sorry!

Ini kali pertama terjadi pada customer aku. Sebelum nie x pernah terjadi lagi. Tak tahu la tang mane silapnya.. Selalunya sebelum penghantaran barang aku dan en.hubby akan check barang itu terlebih dahulu. Sekiranya  kami betul² yakin dengan barang tersebut , tidak mempunyai sebarang masalah dan fungsinya semua ok baru kami akan hantar kepada customer.. Sama seperti barang yang di kirim kepada seorang blogger nie. Dua² yang di hantar semua mendukacitakannya...huhuhu! Sorry!

Di sebabkan perkara nie aku jadi risau kalau² customer yang lain juga mengalami masalah yang sama.. Jadi aku kirimkan beberapa sms kepada semua customer aku yang telah membeli barang yang sama seperti blogger nie.. So far semua bagi respon yang positif..Tak ada masalah dan puas hati sangat! Lega sikit dengar tapi masih x tenang jiwa bila hak kepunyaan blogger ni masih x settle lagi..huhuhu

Sorry sangat kak Munna saya x tahu tang mane silapnya..yang first mungkin kesilapan teknikal dari android tue sendiri..tapi kali kedua saya rasa mungkin berpunca dari penghantaran sebab masa berada di tangan saya memang x de masalah...huhuhu! now saya nak hantar yang ketiga pun jadi risau..risau berlaku perkara yang sama..jadi jalan terbaik saya ambil android itu dan hantar kepada supplier semula.. duit akak saya pulangkan dulu ye...Nak kasi next week dah ada orang booking huhuhu! sorry ye kak~

Android pertama yang di hantar..
Dua garisan hitam timbul pada screen...

Android kedua yang di poskan semalam..
ada masalah di sebelah kanan atas screen..
huhuhuhu!










16 comments:

Jahirah said...

masalah teknikal...yg ujiannya dua kali terkena pada org yg sma...

Adzrien Shoppe said...

kalau dgn kak liza, kira handcarry je ye..he..he.. bila ntahlahkan..

eelobor said...

masalah yang tak dapat di jangka...

Nurmala Mazlan said...

Dik, boleh akak tau apakah ini?

munna said...

alahai.... sedihlah pulak kak munna baca ni.... ala itu semua biasalah amy... kak munna tak kisah pun...

Munn Jaafar said...

takpe..kak munna baca entry ni mesti sejuk je hati...hehe

Akak Kembang said...

ujian kecik tu amy...bwk bersabar..ada rezeki yang lain..kak munna tak marahkan..kan..

Anum said...

cm ne leh jadi cm nie

☾SHiemaCMa786☾ said...

sian kat kak munna..
huhu..sabar ye amy n kak munna.. :)

atuk said...

Assalamualaikum Amy

Insyaallah
yg akan datang lebih baik

Nazz@Purple said...

msti ade hikmah disebalik ape yg dah jadi nie..

Unknown said...

cabaran orang berniaga..

Sheherazade said...

semoga urusan amy dipermudahkan ye,Amin

sabar

zulkbo said...

salam..
ermm..dugaan dunia perniagaan nih..
apa pun harapan ada penyelesaian
dan situasi wi-win kan..?

kurus said...

aah betul kata D ..
cabaran org berniaga ..
ermmm android nie hape ?? adehhhh bute it nie .. laptop ke hape nie ?? ekke ;)

Unknown said...

mc mana leh jdi camni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign