Jul 13, 2010

AKHIRNYA JUMPA JUGA ~ ALHAMDULILLAH

Salam..

Agak lame juga aku menyepikan diri
story banyak nak share
tapi x de mood nak cite.
asyik dok blogwalking je..
tapi best jugak...

selain dapat up trafic kawan2
aku juga dapat kenal dengan blogger2 baru..
memang best...
sekarang aku banyak habiskan masa
membaca entry kawan2
facebook pun dah jarang layan...

hehehehehehe....

cite pasal facebook..
baru2 nie aku jumpa sahabat lame aku..
happy sangat.......

actually aku dah lame cari dia..
aku search dengan name puteri noor azlina
tapi x jumpa...
rupa2nya dia guna name puteri azlina je...
lame juga kami lost contact..
hampir sepuluh tahun..

banyak kenangan bersama
terutama masa sekolah dulu..
rindunya saat tue
bile dah jumpa nie
macam2 story la kami sembangkan
x cukup dalam facebook sambung dengan handfon

syukur sangat...
akhirnya dapat jumpa juga..


Sahabat ku Puteri Noor Azlina Megat Adnan
frendship forever...


Puteri bersama puteranya..comel sangat..

1 comment:

Kak Amy said...

miss you too dear..keep in touch ok..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign