Jul 2, 2010

TIADA TAPAK UNTUK DI JEJAK

Jalan2 di petang jumaat...

Hari nie sibuk dok blogwalking..
first sekali menziarah blog kegemaran aku
merangkap sifu aka En.Ben...

seterusnya rakan2 blogger
yang rajin bertandang ke blog aku..
tapi ada masalah sikit la..
aku x dapat meninggalkan tapak
untuk korang jejak..
x tahu kenapa !!!
aku x boleh tinggalkan komen..
tapi kat chat box boleh pulak..
sakit kepala aku dah..
awat leh jadi lagu nie..

huhuhuhuu...

ada sape2 yang tahu..
ape masalahnya sampai aku..
x boleh nak tinggalkan komen..
help me !!! help me!!!
aku memerlukan pertolongan korang..
dalam masa yang same
aku akan cube jugak..
harap ok la...






8 comments:

AngahSayang2314 said...

kalau tanya angah sorry angah pun tak tahuu

Kak Amy said...

Amy tak komen kat blog angah pun same..adoi x per amy cube lagi...

kakcikseroja said...

Kadang2 blog ni 'sakit perut' juga.. :)

Kak Amy said...

betul la kak cik bukan sakit perut je ha..semua habis sakit dah hu3x..

atuk said...

Salam Amy

sesekali dia merajuk kut
lama tak jenguk dia
he he

Kak Amy said...

wasalam...mungkin juga la atok amy blogwalking mane2 pun nak komen x boleh huhuhuhu....

al-lavendari said...

ramai yang menghadapi masalah yang serupa. saya pernah buat entri tentangnya. dari komen2 yang di terima ternyata bukan sedikit yang bermasalah untuk menjejak follower baru tersebut.

saya pernah mencari melalui google nama mereka, banyak juga yang berjaya saya jejaki.

Kak Amy said...

ow ye ke,1st time terkena tue yang x taw..pape pun mekaseh dia atas info itu ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign