Jul 6, 2010

SALAH ORANG~ AKU DI ANGGAP PELAJAR


Nothing to do...!!!

hari nie pagi2 lagi
dah sakit kepala dengan masalah bangla...
kena tangkap...
kena kompaun...
lari dari tempat kerja...

adoi...

penat betol la..
x faham bahasa ha..
dah berbuih mulut aku ingatkan
kalau macam nie
boleh masuk tanjung rambutan...

Uishhh...

X nak fikir la...
uat serabut kepala otak je..
tukar topik lain la..
lagi bagus...

Urmm..

semalam dok cite sal adik sambung belajar
tiba2 teringat pulak cite lucu
masa hari pendaftaran..
korang tengok kat pic atas tue
ada macam budak sekolah ke aku nie..

lawak la..
masa sampai tue
terus pergi daftar..
than ke bahagian pembayaran..
penginapan & tajaan

tiba2.......
bila sampai kat bahagian
latar belakang pelajar...
orang tue dok tanya kat aku
padahal adik aku kat sebelah..
berkerut dahi aku..
apahal orang nie tanya aku pulak

adoiiii...

dalam hati tertanya2...
masa pertanyaan pertama tue
aku jawab je slumber
bile di ajukan buat kali kedua
aku rasa macam pelik je
mesti orang nie salah orang
aku pun apa lagi terus cakap
yang nak belajar adik saya bukan saya..

terkezut akak manis tue..
dia ingatkan aku yang nak belajar

hahahahahaha...

lawak betul la
semua dok ketawa
ada ke aku pulak nak belajar..
mentang2 la aku nie kecik
dia sangkakan aku pelajar..

tapi ada betul juga
dia sangka aku macam tue
sebab pakaian aku..
dah macam budak sekolah je..

x kisah la pape pun
janji kecik2 nie nampak cute
x gitu ahaks...
Opss jangan marah..

hehehehehehee.....




5 comments:

Kakcik Seroja said...

memang nampak macam budak sekolah! :)

Anonymous said...

Tue tandanya muda lagi la tue...

Kak Amy said...

muda ke hahahahahaha...

Kak Amy said...

salam kak cik...hahahahahaha dah nak jadi mak orang pun ha hehehehehe

Panglima7 said...

Bila org ingat amy masih seorang pelajar..tandanya..amy masih kelihatan muda dan maintain gitu. Dalam gambar mcm kecik jer amy ni erk. ;) Biasanya mereka yg bersaiz kecil memang kelihatan muda. Keep it up. u mmg cute.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign