Jul 15, 2010

PENING ~ MABUK ~ MUNTAH2

Salam...

Adoi pening kepala muntah2..
korang jangan salah faham pulak
aku bukan mengandung ye
tapi pening kerana kemabukan
bermain jerami dari pagi tadi..
tue yang buat aku uwek2 tue..

Dari malam tadi dok main
continue lagi pagi nie
sampai nak zohor baru stop
mana x berpinar2 mata aku
asyik dok tengok kad je
mabuk betul ha...
pening pusing2..

hamek kau..
nak main sangat..
ok la nak rest dulu ye
nanti sambung lagi

daaaaaaaaa.....

p/s: mak mentua aku cakap petang nie
main lagi gan kawan2 dia..adoi tolong !!!!
x nak main dah...huwaaaaaaa :(

10 comments:

AngahSayang2314 said...

la kenapa amy angah tak paham?? tetiba jer kata nak m........ apa tak kena??

Yaya said...

heheh sbb men kad tu kot yg pening tu heheheh

ingatkan ape tadi hehehehe

Kak Amy said...

angah cakap yang mane satu erk amy lak x faham...

Kakcik Seroja said...

Cuti ke hari ni? :)

Kak Amy said...

hai aleeya..haah sebab main kad la yang jadi pening..jangan salah faham ok

Kak Amy said...

kak chik amy uat bisness sendiri la kak chik..ajen pekerja asing..la nie rest sebab kat putrajaya komputer masih dowh lagi

zulkbo said...

Salam bertandang lagi..
moga anda selalu sihat
dan ceria...aikkk..
tahniah..

Kak Amy said...

salam en.zulkbo..terima kaseh ye tapi agak pelik sikit tahniah untuk apa ye...

atuk said...

Assalamualaikum Amy

dlm saya sebuk dua tiga hari ni
rumah amy dah berubah
taniah
nampak ceria

kalau pening tu pun
Alhamdulillah

Kak Amy said...

wasalam..mekaseh atuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign