May 10, 2011

Kerja bogel membogel.. kerja apa ye!!!


Agak lewat aku update blog hari nie. Ingatkan bila dah tak ada keje luar nie boleh la rehat sambil mengadap blog tapi still sibuk jugak. Alahai dua tiga hari nie aku busy sangat dok membogelkan si dia. Selang seminit aku dok membogelkan dia. Kalau kita lihat nampak macam keje mudah tapi sebenarnya penat jugak tau. Walaupun hanya membogelkan dan kemudian pasang semula last sekali amek gambar tapi ia amat memenatkan. Nak ambil gambar²nya pula kena cantik² kalau tidak tak comei dan orang tak tergoda.So kena la buat betul² kasi nampak semua yang tersurat dan yang tersirat. Betul tak!!!

Hrmm mesti korang blurrr² kan.Jangan fikir bukan² ok aku bukan buat benda tak elok pun. Aku cuma siapkan kerja² aku yang terbengkalai nie. Sepatutnya awal bulan hari tue aku dah siapkan tapi di sebabkan faktor kerja luar jadi terpaksa la aku ketepikan dulu. Nie semalam aku baru dapat satu lagi projek baru , so dah tentu lepas nie masa aku terbatas. Jadi masa terluang nie la aku guna untuk siapkan mana yang patut.

Korang nak tahu ke kerja apa yang aku sibuk sangat nie sampai terpaksa bogel² lak ha! Kalau nak tahu korang lihat gambar la senang sikit , nak bagitahu kat sini macam tak surprise pulak kan hehehe.Jommmm layan gambar bogel tue dulu ok.


Inilah gambar bogel tue..


Nie pula yang aku sibuk dok tukar² pakaianya..


Yang boleh memenatkan ada baju yang x boleh
di sarungkan ikut atas , so terpaksa la buka patung nie dulu..
Nak lihat lebih banyak lagi gambar kena la buka blog business aku ye..
Kerja² menyiapkan blog itu sedang di jalankan harap dapat siap bulan nie..


8 comments:

Scha406 said...

eheheh..bwt suspen je tauu...

Kakcik Seroja said...

Kalaulah badan kakcik ini langsing macam patung tuuuu.....

munna said...

patung utk business ye... nampak cantik baju tu...

sarah-najwan said...

wow..bisness baru lagi amy ni..kelazz la...

ingatkan bogel mende puloks..hheee

Unknown said...

bila entah nak dapat body macam patung tu..sarung je semua nampak cantik..
heheheh

Bionic women said...

cantik ler yg gambar no2 tu..huhu

Hudalatip said...

baguslah amy, jual baju yg cantik2 eh..hehe

Nur Hawa Mohd Zin said...

tapi patung akak tu kira sopan lagi...ada yang awe tgk betul2 buat shape prempuan..malu kalu dibogelkan...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign