May 25, 2011

Sinar Raudah dapat hadiah..terima kasih



Eh Sinar Raudah dapat hadiah! Betul ke nieeee...ee.. sambil mengosok² kedua² biji mata.Macam tak percaya je. Mula² tu aku sangkakan tuan rumah salah komen ke apa! Jadi aku pun buat la double check ke blognya sekali lihat ada tertera nama aku.Tapi still tak percaya lagi dan ragu².Jadi aku click la pada nama tue , mane tau kot² ada nama orang lain yang serupa nama dengan aku ke. Sekali link back tu terus ke blog aku. Wah macam tak percaya je! Tapi sekarang harus percaya kerana bukti sudah depan mata.Hehehe~ Terima kasih Puan Wan Nur Hezrina.


Serius amy terkejut bangat sebab sebelum nie tak pernah lagi menang dalam mane² peraduan. Kalau ada pun sekali tue je la masa segmen yang blogger eelobor anjurkan dulu. Segmen suka² je bukan contest pun. Tapi serius aku enjoy sangat!! Bukan saja segmen yang di anjurkan eelobor je tapi mane² contest or giveaway yang sempat aku join sebelum nie , memang enjor dan best. Best sebab dapat bagi support pada kawan² yang menganjurkannya. Dan kedua dapat menambahkan lagi kenalan dengan blogger² yang tak pernah aku kenal sebelumnya. Ramai blogger yang aku kenal pun dari contest dan giveaway la..

U all nak tau aku menang apa! Hrmmm tak mau bagitahu la.Kalau u all nak tahu pergi la sendiri tengok ke blog My Little Honey Dew. Di sana u all akan jumpa jawapannya. So alang² dah ke sana tue boleh la terus berkenalan dengan tuan empunya blog tue ye. Bila lagi nak kenal²kan , inilah masanya..Jom kita terjah ke blognya. dan kepada tuan blog terima kasih sekali lagi ye! Nanti amy emailkan alamat ye dan tak lupa juga amy nak ucapkan tahniah kepada mereka yang terpilih.

Note : Tak sukanya la aku tengok sidebar yang ada tulis Follower tue jadi menjela ke bawah , asal jadi macam tu pun x tau la.. ke blogspot ada buat pertukaran lagi...

18 comments:

sarah-najwan said...

tahniahhhh...

eMMe said...

tahniah amy! semoga seronok la hari ini,heeee...

Unknown said...

menjela ke bawah??
tak de pun..
ok je akak tengok ni..

yanamib said...

mmg best kn dpt adiah dr blogger..rs nk buat lompat bintang =P


yg garden cafe tu kan btol2 kt tepi highway serdang-kajang..boleh nmpk dari highway tu tp mcm tersorok sikit =)

mummyrinazone beauty said...

alololo..hadiah kecik jer malu plak nurul sampai wat entri..tq taw sudi wat entri..mmg dah niat siapa wish ari yang bermakna tuh nurul kasi gift=)org kelantan ek?mcm husband nurul jugak=)mama nurulpun kelantan mari..siam lagi=)k nnt post nurul kasi tahu kay..

Misz-ella said...

dpt hadiah tak disangka2 mmg terkejut dn mengejutkan. tahniah amy.

munna said...

tahniah amy...bila dpt hadiah ni mmg happy tak terkata

Sheherazade said...

best!tahniah dear :)

azwa amani said...

biler lah boleh dpat jumpa akak..hehehehehehe :)

Noor Fatin said...

tahniah kak! :)

ibuintan said...

tahniah Amy

Unknown said...

wah,.
tahniah amy...

saat paling best dihargai....

eelobor said...

orang bernama amy nie memang sentiasa bertuah kut...hihihi, asyik menang jer

ozzy said...

Assalam..

Tahniah...moga terus murah rezeki

husnalalink said...

tahniah2 sis..

akak..cantek layout baru..so pinkyy..hehehheheh

nurkass said...

wahhhhh..
cantiknye blog..
dah tukar catlah..cantik sangatttt..:)

congrats dear..!

ibu qaleesya said...

tahniah... cantiknye header akak..

sahromnasrudin said...

wah!!! header sudah bertukar ya..jelas perpampang keceriaan di wajah awak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign