May 26, 2011

SR kembali ceria dengan berwajah baru


Morning all..

Jangan terkezut ye! U all tidak tersalah masuk rumah pun. SR saja buat perubahan sikit sempena ulangtahun kelahiran aku bulan depan dan juga genapnya usia SR yang ke 2 tahun. Hrmm apa pendapat u all dengan perubahan baru SR nie. OK tak!!! Pink color Oooo but purple still selitkan juga coz pink dan purple memang tak dapat di pisahkan dengan diri aku.Tapi yang peliknya fav color aku hitam putih dan hitam merah.Macam mane tue hehehehe~

Ini kali pertama SR mengunakan khidmat rakan blogger untuk membuat header nie. Header sebelum nie semua aku buat sendiri je sebab tue tak cun mane pun! Ke sememangnya aku tak cun. Kalau ia pun jawab dalam hati je la ye! hehehehe~ Sempena hari yang bersejarah nie , cewah bersejarah ke hikhikhik SR nak buat perubahan sikit dari segi layout , warna dan header. Aku saja memilih warna yang ceria coz warna sebelum nie agak suram dan gelap. Blog dengan tuan dah sama rasa pulak. Jadi untuk menceriakan diri aku , SR juga kena lah ceria dengan mewarnai warna² yang ceria. Baru tuan blog akan rasa ceria sepanjang masa terutama masa berblogging.

Sebelum nie aku asyik rasa sedih je dengan apa yang menimpa diri aku. Tapi alhamdulillah setelah menerima kata² semangat dari rakan² aku cuba bangkit semula dan berjanji tidak akan fikirkan lagi perkara itu. Aku inginkan kehidupan aku yang ceria dan yang paling penting sekali aku tidak mahu tertewas lagi dengan orang² yang ingin menjatuhkan aku.So hai hai bye bye la ye!! Kepada mereka² yang busuk hati tue. Aku tidak akan tertewas lagi.


Note : Kepada yang ada , rasa keinginan untuk menukar header blog boleh la lihat² di SINI. Mane tahu kalau ada design yang berkenan di hati.Header je taw yang lain aku buat sendiri je base kepada tutorial aku sebelum nie.

16 comments:

ahmad humairi said...

pink...
what a serene colour...

selamat menyambut hari ulangtahun.

Kakzakie Purvit said...

Wah.... kakak rasa seronok tengok. Cerah betul. Best Amy dah bertambah kuat hari ini dan terus bangkit......

Tahniah dan Happy birthday....
Actual date bila?

Shafa said...

caiyok! kenalah kuat semangat. jangan seday2 jer k.

zaidah said...

sukalah ngan blog baru amy....nampak ceria n tak melankolik lagi....

kasihibu said...

banyak vunga vunga chinta..(.")

munna said...

cantik dan bertambah ceria SR lepas makeover...

secantik dan seceria tuan punya blog...

Hudalatip said...

hai amy..baru nampak ceria, nampak jelas muka tuan rumah..:) semoga terus ceria dan takmo sedih2 ya..

ozzy said...

Assalam Amy..

Sejujurnya setakat ini walaupun beberapa perubahan yg dibuat mmg tak boleh lawan dgn template yg lama dulu yg lebih kemas & cantik.
Untuk template kali ini rasanya header dah ok cuma background rasanya kalau bunga2 tu tak ada lebih cantik...
Apapun itu cuma pendapat peribadi..selera & mata masing2 pastinya tak sama.

☾SHiemaCMa786☾ said...

salam amy~~
wow!..cantik..cantik..berseri2 teratak amy lepas tukar layout baru..
▁ ▂ ▃ ▄ ▅ ▆ █ 100%
─▀██▀───▀██▀─▀██──██─▀██▀▀ ▀─
──██─────██───██▄█▀───██▄█───
──██─────██───██▀█▄───██▀█───
─▄██▄▄█─▄██▄─▄██──██─▄██▄▄ ▄─
..
header pun cantekkkk..

☾SHiemaCMa786☾ said...

selamat ulangtahun utk amy ngan teratak sinar raudah!
-.▀██▀
──██────(▒)(▒)
──██───(▒)(♥)(▒)
─▄██▄▄█─(▒)(▒)
───.───▄███▄
...───.──███─███─(▒)(▒)
───.──▀██▄██▀(▒)(♥)(▒)
───.────███───(▒)(▒)
───.─────── ▀██─██▀
───.──────── ██─██─(▒)(▒)
───.──────── ▀█▄█▀(▒)(♥)(▒)
───.──────────▀───(▒)(▒)
───.────────────██▀▀▀█
───.──(▒)(▒)──────██▄█──(▒)(▒)
───.─(▒)(♥)(▒)─────██▀█─(▒)(♥)(▒)
───.──(▒)(▒)──────██▄▄▄█(▒)(▒)

Nadyahoney said...

cunnya background blog ni..lain dari yg lain..mmg sesuai dgn akak.sweet...satu kelainan.syabas!

Mek Rose said...

cantik..tapi cewah de tapi..ehhe tapi, if tengah2 tu kat tempat posting tu kaler kosong lagi ok kot..sbb senang skit nak baca..:-)

kurus said...

cantiknyaaaaaaaaaaa dikkkkk header tuu nak jugak !!!!!!!!

alhamdulillah amy dah boleh tersenyummm .. :))

nurkass said...

i like lah..
ceria je..nice la dear..

azwa amani said...

cmel sgt akk...huhuhu...

Sheherazade said...

sweet!pia suka sgt :)

jgn sedih2 ye dear

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign