Dec 2, 2010

AKU SUKA BLOG INI !!




Ehem2 buka sinar raudah sekali terpandang satu mesej nie dekat chatbox... adik ku sayang ada tinggalkan mesej la dan mesejnya berbunyi begini " ada awards best untuk akak " best ke he3(",)memang best pun thanks amani sayang.. ada juga bahan untuk akak update malam nie he3..(",) suke2 , hati berbunga2...

Ok sekarang masa untuk menjawab tag pula..


PERNAH HILANGKAN BARANG RAKAN DAN BUAT2 TAK TAHU SAJE?

- Aku nie bukan jenis suke meminjam barang orang , kalau x ada aku buat faham x ada namun nak pinjam kat orang sowie la aku x akan buat punya kecuali la barang tue betul2 terdesak dan aku betul2 memerlukan untuk guna.. itu mungkin aku akan pinjam tapi dah settle gunakan aku akan pulangkan semula , tak mahu pegang lame2...

BLOG SENDIRI DI BUAT BERASASKAN APA?

- Pada mulanya aku buat blog nie adalah sekadar suke2 saje..tapi lame kelamaan aku mula jatuh hati berblogging coz bagi aku blog nie bukan saje tempat untuk kita meluahkan sesuatu perkara tapi kita juga boleh berkongsi pengalaman serta informasi2 terkini dengan rakan2 blogger yang lain...

BERAPA KERAP ANDA BLOGWALKING?

- Setiap hari aku akan setkan masa aku dari pagi hingga malam untuk aku blogwalking sekurang2nya 500 buah blog.. tapi bergantung juga pada masa kalau aku busy atau ada kerja luar aku akan pastikan 250 ke 300 buah blog aku akan singgah.. selalunya aku memberi keutamaan kepada follower blog aku terlebih dahulu , kemudian barulah yang berada di dalam bloglist serta yang tinggalkan komen dan yang terakhir di chatbox.. kalau ada lebih masa baru la aku tersesat terjah blog yang aku x pernah singgah sebelum nie...

PERKARA PALING MEMALUKAN DALAM HIDUP ANDA?

- Banyak perkara yang memalukan dalam hidup aku same ada yang aku sedari mahupun tidak.. tapi rasanya x perlu la aku nyatakan di sini coz aku belum bersedia untuk share dengan korang.. huhuhuhu nanti kalau aku cite korang ketawakan aku pulak jadi baik aku x yah cakap he3..(",)

BERAPA ANAK ANDA IMPINKAN SELEPAS BERKAHWIN?

- Kalau ikut pada perancangan dulu sebelum berkahwin , aku nak 4 ke 5 orang anak tapi sekarang dah nak masuk 2 tahun usia perkahwinan aku , sowang pun x de lagi hu3.. insyaallah kena tunggu next year , doa2kan lah ye amin..(",)

BERAPA LAME BOLEH TAHAN NAFAS?

- Tak pernah pula buat macam tue tapi rasanya lame jugak kot sebab dulu pernah lemas kat sungai.. bile tenggelam dalam air masih boleh bertahan lagi walaupun terpaksa bertarung nyawa hampir setengah jam .. masa dapat naik atas darat tue x de pula rasa nak pengsan tapi cume rasa lemah sikit je , so kira lame la jugak kan hu3....

JIKA ANDA TERKENTUT DALAM LIF YANG PENUH DENGAN ORANG , ANDA BUAT APA?

- Tak pernah alami lagi jadi tak tahu nak bagi jawapan apa?? nanti kalau dah terjadi baru aku share ye ha3...selamat!!!

APA HAIWAN YANG ANDA RASA ORANG LAIN TAK TAHU WUJUD TAPI ANDA TAHU?

- Ayoyo aku nie kalau nak fikir benda yang pelik2 nie susah sikit , sebabnya banyak lagi perkara yang aku nak fikir dari aku fikir benda alah nie.. sowie la erk aku try tengok malam nie kot2 boleh mimpi dapat jawapan yang di cari he3....





SETTLE


Sekarang aku kena tag orang pulak.. aku nie bab nak tag orang nie wisau sikit , wisau kot2 orang tue x de masa nak buat ke tapi aku try la gak ye...jadi kepada yang di tag sila la jawab tag nie ye!!








6 comments:

azwa amani said...

mudah-mudahan amani dapat adik...wahhh..bukan makcik kee..???..hehehehe...

apelah perkra yang memalukan tuu..hehehe, mestim kelakarkan sampai tak mau citer..hehehe :)

mekasih kak jawab tag ni..syg akak..muahhhh

zura_habibhaariz said...

byknya blogwalking...sy bw kt blog yg sy follow ajer huhu

Syafiq Rosli said...

thank kak..

Ellen said...

hehehehe..banyak juga soklan tu....hebat lagi tu tai tak per nanti akak try buat ya...tengahari nanti kot..

Sheherazade said...

salam

thanks Amy,InsyAllah :)

Atie Zieya said...

cm ne nk dpt cm ni smua?adoi..susa la xthu cara..hurm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign