Dec 15, 2010

MALAYSIA MENANG.. KALAH BETTING



Yeahhhh!!! Malaysia menang.. happynya la tapi dalam happy tue ada sedikit geram .. happy sebab malaysia menang dan geram sebab aku kalah betting dengan en.hubby...hampeh betol la asal la en.hubby aku nie asyik lucky je nie.. dah lah aku kalah betting pastu tangan lak teseliuh.. nie sebab sorak x sedar diri la nie.. bila setiap kali malaysia menyerang aku punya la bertepuk tangan sampai la masa jaringan gol kedua tue entah macam mane aku leh hentakkan tangan aku ke lantai..sekarang hamek kau kan dah x pasal2 sakit tangan tapi malaysia menang punya pasal sakit pun jadi x sakit.. happy wei Malaysia menang.........



p/s: Sebab menang harus update satu entry sebelum tido hehehehe... sekarang masa mengurut tangan pula sakit wei sudah sengal2.. tue la sape suruh x sedar diri tadi sorak mengalahkan berada di stadium pulak....

16 comments:

white rose said...

dah agak dah...
mesti akak update nye...

miahahaha...

xpe, en,suami kan ade...
suh dia urutkan akak ye...

sahromnasrudin said...

Khairul Fahmi superb

Cik Su Life Cycle said...

menang 2-0 kan...

Penjejak Mimpi said...

Salam.

Erk! x minat bola la so tak amik pot pasal nih... :)
Pe pon, pd peminat bola tegar ni... tahniah sbb Mesia menang tapi simpati dengan Amy.. cepat2 suh En Hubby tu urut... :)

Tok Esah said...

hehhehe, tahniah malaysia...


Malaysia 2-0 Vietnam, Separuh Akhir piala Suzuki 2010

wahida said...

bangga giler Malaysia menang...
salam ziarah dan salam kenal, saya dah follow, kalau sudi follow me back k!!

MY HEART said...

hahhaha seksaited la tuh...

takpe2.. janji Malaysia menangkan...

get well soon ^_^

Syafiq Rosli said...

hoho..kesian sis

CIK TOM said...

tahniah team malaysia

Abd Razak said...

Tak sempat nak tengok, dapat result kat sini cukuplah..

SEEPOT SEEDOT said...

yeay!!!
Safee Sali hero malaya!

Sheherazade said...

salam

la,sian amy xper hubby urutkan ye

pia smpt tgk akhir2,teringt kat amy

eelobor said...

penyokong vietnam rupanyer....hihihi

Kak Amy said...

As'salam eelobor..

Bukan itu macam la boh saya betting malaysia 1 vietnam 0 tapi en suami betting malaysia 2 vietnam 0.. jadi kalah lor hu3...

bunga_rose said...

Amy, bunga suka khairul fahmi....dia la hero malam tu selain Sapee hihi

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

yeayyyy...mesia mng...ari sbtu ada lawan lg...hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign