Dec 9, 2010

JOM JOIN - BLOG LARIAN



Second tag aku untuk hari nie.. rata2 aku blogwalking ramai yang aku lihat join segmen blog larian nie.. pada mulanya aku x tahu pun ada sebenarnya blog nie buat sampai meletop name blognya.. sekali bile di tag oleh PERMATA HATIKU baru la aku tahu ( macam katak bawah tempurung pulak).. bagus juga segmen nie sesiapa saje boleh join dan yang paling penting lagi bagi mereka2 yang ingin menambah trafic blog masing2 boleh la join same.. x rugi taw!! cepat2 apa tunggu lagi jom kita join segmen nie...nak tahu lebih lanjut boleh klik di sini...

Aku dah jadi follower blog larian dan dah letak pun bannernya so sekarang masa untuk aku lengkapkan slogan pula..

" Saya suka blogwalking kerana saya dapat menambah kenalan di alam maya serta menimba ilmu dengan berkongsi informasi2 terkini , pendapat dan pandangan dengan blogger2 lain.. selain itu juga saya dapat mengeratkan lagi hubungan sesame blogger dan blogwalking juga adalah salah satu cara untuk saya menarik pengunjung serta cara untuk saya memperkenalkan blog kepada orang blogger2 lain"...

Last sekali aku kena tag segmen blog larian ini kepada beberapa orang blogger...kali nie aku pilih tiga orang je iaitu :-

3 - me suya

7 comments:

me suya said...

waaa,balik2 dapat tag dari sis.. Suka..malam kang suya buat.. sekarang nk g tgk blog2 yg suya selalu tgk.. ni kire terjah blog sis dulu la.. hehehe penat buat lab :)

sarah-najwan said...

tahniah amy..

** cantik jumlah folower awk skrg tu..999..thniah jugak..

Rara Farah said...

bloglarian??aritu nk jin gak..tp tatau cmner..hehe

azwa amani said...

amani pun banyak dengar nama tu..tapi masik tak terklik kat blog tu..sat gi nak pi tengok..heheheh :)

Cik Su Life Cycle said...

bagus2..jom meramaikan majlis

Ati Masrif said...

TQ amy tag kak ati

dah2 org tag ni..free time kak ati buat deh

AngahSayang2314 said...

angah tak paham la yg nie amyy bole ajar tak???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign